ANBEFAL MEG

TinaCelineeey

Forumet er livet
noen gode sko..
Jeg får så sinnsykt vondt av å gå tur/lenge i converce skoa mine[:'(] og vinterskoa blir snart for varme.

Jeg er platflot, når jeg var liten var jeg på grensa til ekstremt avvik..
bruker str.42, så det bør altså gå litt lenger enn til 41[8D]
ikke så inmari dyre,jeg er ikke rik...
De trenger ikke være så tunge heller[;)]

Nå vet jeg ikke om de er spesielt bra for plattfot, men mine K-swiss sneakers er faktisk de beste skoa jeg noen gang har hatt! Jeg vurderer faktisk å bestille meg et par til så jeg har når de jeg har er moden for søpla. De veier ingenting, har ekte skinn overalt på skoen og har føltes "inngått" fra første dag. Jeg elsker dem!! De kostet vel rundt 700 kr med frakt og finnes både i dame og herre størrelser, så da finner du store nok om du skulle like dem. Selv har jeg dem i hvit/ sølv.

ORIGINAL: skibomsen

MBT skoa er grusomme å gå i for de som har vond rygg eller ankler som ikke er helt gode...

Hvis du skal ha joggesko bør du bare gå ned i sportsbutikken og prøve. Ingen føtter er like ;)

Dette er faktisk den beste anbefalingen ja [:)]

MBT skoa er grusomme å gå i for de som har vond rygg eller ankler som ikke er helt gode...

Hvis du skal ha joggesko bør du bare gå ned i sportsbutikken og prøve. Ingen føtter er like ;)

stemmer ikke her.Aldri vært så bra i bein og rygg som etter jeg begynte med disse skoene.JObber på sykeshus så blir MYE gåing med dem.Prøvd mange typer og disse funker best her
Absolutt verdt hver krone[:)]Og utseende bryr meg lite så lenge de er gode[:D]

ORIGINAL: Mamma sitt gull

ORIGINAL: Snekka

Jepp [:D]
hvis du syntes det er kjipt med joggesko, så kan du invistere i noen kule Nike Shox....det er jo kjempekult, og gode å gå i [:D][:D]

Nike Shox koster jo flesk! Og jeg har hørt SÅ mange være misfornøyd med dem, de sier skoa klemmer noe forferdelig.

ORIGINAL: Fru Katthult

ORIGINAL: Mamma sitt gull

Jepp [:D]
hvis du syntes det er kjipt med joggesko, så kan du invistere i noen kule Nike Shox....det er jo kjempekult, og gode å gå i [:D][:D]

Nike Shox koster jo flesk! Og jeg har hørt SÅ mange være misfornøyd med dem, de sier skoa klemmer noe forferdelig.

Jeg elsker shox! Har alltid vært fornøyd med de så lenge de er ekte [;)] De fake er ikke noe særlig. Men ja, det koster flesk [:'(]

Men er enig med skibomsen. Ta deg en tur på sporstforretninga! Og om det er noe man burde investere penger i så er det gode sko!

De har kjøpt i skobutikker, så de var ekte ja. Jeg prøvde et par selv, men syntes de var litt flate på noe vis, så de ble trange. Mulig vi bare har svææære føtter her nord [:D]

Nike shox sko.. Beste skoa jeg har hatt[:)] Bestiller på nettet.. 499kr tror jeg[:)] Nike-shox.net  ??!

ORIGINAL: lilli88

Nike shox sko.. Beste skoa jeg har hatt[:)] Bestiller på nettet.. 499kr tror jeg[:)] Nike-shox.net  ??!

De er vel falske etter det jeg vet?

spiller det no rolle om det er fake da?

jeg har hatt fake puma t.kjore,fake bjørn borg boxer,fake puma veske..
fake converce..

men klær er klær, sko er sko [8D][;)]

ORIGINAL: TinaCeline

spiller det no rolle om det er fake da?

jeg har hatt fake puma t.kjore,fake bjørn borg boxer,fake puma veske..
fake converce..

men klær er klær, sko er sko [8D][;)]

utseende messig spiller det jo ingen rolle.Men man merker ofte forskjell på kvaliteten.Spesielt på sko[;)]

ORIGINAL: HeDa

stemmer ikke her.Aldri vært så bra i bein og rygg som etter jeg begynte med disse skoene.JObber på sykeshus så blir MYE gåing med dem.Prøvd mange typer og disse funker best her
Absolutt verdt hver krone[:)]Og utseende bryr meg lite så lenge de er gode[:D]

Sign, bare bytt ut sykehus med dyreklinikk [:D]

Jeg elsker mine shox. Og jeg har brede ben, ingenting som klemmer noen steder... Aner ikke hvordan det er med plattfot da. Men har du ikke krav på 2 par sko i året el noe som du får dekket når du er plattfot???? 

Back
Topp