anbefal meg noen gode bøker..

Hilly77

Gift med forumet
sjanger ikke viktig :)

leste nettop nå vannliljen, og det gjorde dypt inntrykk-jeg er helt berørt :( ..Det var sterk sann historie,en vil sent glemme..brutalt hjerteskjærende....

det gjør forsatt vondt inni meg [:(]

fortsatt idas dans..ingen over eller ved siden av..
men den boka du har lest har jeg hørt om, men ikke fått tak i?[8|]

ORIGINAL: Jafseslafsaslappfis

jeg lånte den på biblioteket..

egentlig fraråder jeg deg..man blir helt pyskisk berørt, det er ikke til å unngå[:(]...

Sammen til verdens ende.

ORIGINAL: Hilly77

egentlig fraråder jeg deg..man blir helt pyskisk berørt, det er ikke til å unngå[:(]...
hva handler den om igjen? når jeg leste idas dans første gangen, klarte jeg nesten ikke sove[&:][&:] berører veldig! leste den for sikkert 10(!!) gang her om dagen

ORIGINAL: Gothia

Sammen til verdens ende.

ja,den å

Jo Nesbø - Alle bøkene med Harry Hole er egentlig gode! Likte Panserhjerte best, den er sååå bra [:D]

ORIGINAL: *Sommerbabyer*

Liker veldig godt Vannmelonen med Marian Keyes

den leste jeg for mange år siden...fikk meg masse gode latter[:D]

ORIGINAL: Lissyjane

jeg kjøpte en som heter Frognerfitter[8D] Den er faktisk veldig bra[:D]

hørt om den[:)]..tror leste om forfatteren på kamille eller noe sånt, hørtes interessant ut..det må kanskje bli den neste..

hva handler den om igjen? når jeg leste idas dans første gangen, klarte jeg nesten ikke sove[&:][&:] berører veldig! leste den for sikkert 10(!!) gang her om dagen

en lite jente på 2 år (i 17 år)som blir utsatt for gjentatte, brutale overgrep (seksuelt,vold) fra stefar,og stefarmor ,ja du leste riktig fra stefarmor også..

hvordan det lille barnet trekker seg inni seg selv, distanserer seg,og finner opp sine egne "hjelpere" (fantasivenner)for å takle det grusomme...

huff[:(]

jo,anbefaler også "jeg tenker du skjønner det sjøl"..
boken om christoffer som ble misshandlet til døde

ORIGINAL: Puskinella

Jo Nesbø - Alle bøkene med Harry Hole er egentlig gode! Likte Panserhjerte best, den er sååå bra [:D]

ELSKER HARRY HOLE!!!

Gruer meg litt til neste bok, tror han dør. [:(]

huff[:(]

jo,anbefaler også "jeg tenker du skjønner det sjøl"..
boken om christoffer som ble misshandlet til døde

etter vannliljen,orker jeg ikke flere slike bøker...jeg er forsatt ille-berørt..klarer ikke å løsrive meg fra storyen..blir skikkelig sint på overgreps djevelene[:@][>:][>:]

jeg kjøpte en som heter Frognerfitter[8D] Den er faktisk veldig bra[:D]

hørt om den[:)]..tror leste om forfatteren på kamille eller noe sånt, hørtes interessant ut..det må kanskje bli den neste..

Ja utrolig bra skildringer hahaha[:D] Rødmet jo når jeg så tittelen hahahaha! Jeg blir så flau jeg når oen sier "Oppi fitta" og sånn[8D] Utrolig men sant hahahaha[:D]

hahah

tror jeg skriver navnet på en lapp,og overekke det til bibliotekaren ....er redd jeg skal rødme ,hvis jeg skl si navnet høyt

Idas dans
Sammen til verdens ende

For de som liker krim vil jeg anbefale Harlan Cobens bøker! :)

Idas dans, sammen til verdens enda og Øya! [:)]

jeg fant!! da er vannliljen og "jeg lever" bestillt[:D][:D]

jeg fant!! da er vannliljen og "jeg lever" bestillt[:D][:D]

jeg har advart deg mot vannliljen, bare så det er sagt....., har ikke lest boka til christoffer,men tror denne er et hakk "verre" ikke minst fordi overgrepene begynte da lille jenta var 2år..plutselig kunne jeg se det for meg,hvordan hun opplevde det..jeg er forsatt i sjokk...Ingen bok har berørt meg så langt inni hjerteroten,og kanskje ikke minst fordi jeg er mamma i tilleg,å tenke en 2 åring som ble utsatt for faen og djevelskap av stefar-stefarmor, mor som nesten ble likegyldig vitne til alt dette her, en jente som ble hånet, oversett, itilleg til sexuelt overgrep fra flere vokse..

Jeg angrer,angrer,fordi jeg leste boka... klarer ikke å kvitte meg med følelsen jeg sitter inne av boka...(jeg opplevde det nærmest under huden)

[:(]

Morgen i Jenin - Fantastisk bra!
Øya
Alle til Cecilia Samartin - Spesielt Drømmehjerte
Alle til Jo Nesbø og Harry Hole

Back
Topp