Anbefal meg et reisemål :)

Lykke.nr2

Lykkeliten
Mailykke <3
Vi tenker på å reise på familieferie i midten av Juni ca. Vi er to voksene og to barn (de vil være 1år og nesten 5år). Vi er ute etter en familievennlig plass, gjerne med lekeplass og bassengområde for barna, men også mulighet for å gå på stranda. Tyrkia er utelukket, alt for varmt der på den tiden. :)

Kroatia, ikke fullt så varmt der i juni enda. :)

Tyrkia er ikke varmt i midten av juni:) ca 25 grader. Alanya er varmere, men vil anbefale Kemer for småbarnsfamilier. Vært der 3 år på rad, eeeelsker den lille byen ❤

Kroatia er absolutt en plass som jeg har på lyst å reise, den må på lista. Har du noen plasser du anbefaler? :)

Mange fine steder i Kroatia, både små landsbyer og litt større reisemål. Makarska er flott. :)

Å det er så mange spennende plasser å reise. Men dere er ute etter sol varme og behagelig for barna? Spania er jo en kort tur da... Greske øyer er jo nydelig. Portugal er heller ikke så langt og utrolig flott! Italia og Frankrike. Polen, billig og kort vei...

Tyrkia er ikke varmt i midten av juni:) ca 25 grader. Alanya er varmere, men vil anbefale Kemer for småbarnsfamilier. Vært der 3 år på rad, eeeelsker den lille byen ❤
Trodde det var skikkelig varmt der :P har hørt så mange si at det er alt for varmt for små barn der på den tiden. Men det var jo betryggende, hvis vi skulle bestemme oss for å se nærmere på det :) Skal absolutt sjekke ut Kemer :)

Å det er så mange spennende plasser å reise. Men dere er ute etter sol varme og behagelig for barna? Spania er jo en kort tur da... Greske øyer er jo nydelig. Portugal er heller ikke så langt og utrolig flott! Italia og Frankrike. Polen, billig og kort vei...

Ønsker oss litt sol og varme, men ja det må være behagelig for barna :) Gidder ikke å reise langt for å måtte sitte inne med dem hele dagen :)

Ønsker oss litt sol og varme, men ja det må være behagelig for barna :) Gidder ikke å reise langt for å måtte sitte inne med dem hele dagen :)
Mente mer sol og varme som i typisk syden - Strand - late dager... Da er vel type charterplasser det du ser etter.

I midten av juni er det jo perfekt i Tyrkia, Alanya blant annet som jeg har leilighet i - da er mai/juni og september mine favoritt måneder og dra :) billige turer da også :)

Har du en plass du anbefaler? :)
Skallerup seaside resort:) ligger i Hjørring kommune. Utrolig fin plass som ligger ved stranden, har badeland, lekeland, bowling, pub, spa, restaurant, gratis inngang til en bondegård som ligger i gåavstand, aktivitetsbane utendørs etc etc..:) vi var det i august. Var dårlig vær så fikk aldri benyttet oss av stranden og uteområdene desverre. Men tror det blir samme sted i sommer igjen:)

Tyrkia går helt fint i juni :) anbefaler Side. Elsker den plassen!

Vær forsiktig med hvor du reiser i Kroatia. Mange av plassene har ikke skikkelige strender, men gjerne bare en bryggekant. Vær også ops på at det er masse krågeboller i havet, spesielt når du er i grunt vann!

Anbefaler Albena i Bulgaria. Liten plass med flotte strender og lite trafikk.

Back
Topp