Anbefal meg et nettbrett!

Mjølkepakken

Betatt av forumet
Jeg vil ha et nettbrett, men jeg er helt grønn på hva som er bra.
Har aldri prøvd appleprodukter før, har en androidtelefon. Burde jeg kanskje ha ett nettbrett med android da?

Er det egentlig stor forskjell på apple og android?

Opplys meg :D

Jeg har samsung galaxy tab og er kjempe fornøyd:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Jeg kan nok ikke opplyse deg så mye men jeg er veldig fornøyd med min IPad. Jeg hadde android tlf før min iPhone nå og jeg er mye mer fornøyd med appel telefon.

Har android tlf, men apple sitt nettbrett, - og det er ingen problem å veksle imellom, men jeg skulle gjerne hatt iphone så jeg bl.a kunne synkronisert de, overført bilder osv. Samboeren har iphone, så har testa den så det blir nok en iphone ved neste mobilkjøp. Vil ikke bytte nettbrett da de jeg har prøvd ikke kan måle seg med hastigheten ipad har. Jeg multitasker som bare det og det går aldri utover hastigheten, og det er nok for meg! :)

Kom forresten over en arikkel her om dagen hvor det sto at apple sitt nettbrett var så lett å forstå at selv en toåring ville forstå det(tror det var dagbladet), - og det bokstavlig talt! Toåringen her har stålkontroll inne på nettbrettet, trykker seg inn på spill, spiller litt, ut, nytt spill, kjedelig, ut, youtube, osv osv :P

Veldig fornøyd med apple sitt her. De har jo både den vanlige iPaden og iPad mini. IPad mini er veldig fin, hvertfall :)

Elsker mitt Asus transformer pad infinity tf700t.
Fikk til jul. Android, så jeg kan synke med mobilen :-)
I tillegg får man tastatur til det som det bare er å klikke på.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vil anbefale samsung galaxy tab 2 10.1 :) der kan du laste ned filmer og gjør hva du vil.. Kjempe lett å lære.. Ipad kan du ikke gjør sånt med og der koster de fleste av tjenestene!! Samboer sin jobb kjøpte først appel, mn bytta de fort ut etter sjefen prøvde samsung tab'n :) har just bestilt den å til meg selv :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Takk for tips :)

Vanskelig å velge når så mange er fornøyd med begge deler.. :D

Hvordan er det å spille feks facebookspill på nettbrett? Går det tregt, eller funker det greit?

Anbefaler på det sterkeste Asus transformer prime :)

Med tastaturtastatur som kan klikkes av og på,og det er batteri i tastaturet så du får lenger levetid.
Veldig fornøyd.
2 åringen her skjønner det fint

Back
Topp