anbefal meg en vogn

OneOnOne

Betatt av forumet
Juli13-jentene
som passer til ulendt terreng, gutten er 18 mnd og hater å sitte i vogn, så den må være vendt mot den som triller. Bør helst ha liggestilling og helst ikke være svintung da mor sliter med ryggen[:)] So... noen som har anbefalinger å komme med???

takker for tips, men jeg glemte å tilføye at vi bruker sjelden vogn, så den skal ikke koste skjorta[8D]

City Cross er TUNG. Så å løfte den ut og inn av bil f.eks er like ille som en Simo.
Men en Emmaljunga Scooter er fin. Jenta mi elsker den og jeg også. Nesten full liggestilling.. holder i massevis for så store barn.
Og rimelig. Min kosta 2490,- nå nettopp her i Norge. Pluss 420,- for fotposen.

ORIGINAL: TonjeJenta

City Cross er TUNG. Så å løfte den ut og inn av bil f.eks er like ille som en Simo.
Men en Emmaljunga Scooter er fin. Jenta mi elsker den og jeg også. Nesten full liggestilling.. holder i massevis for så store barn.

Men da sitter jo barnet feil vei i forhold til mors ønske.
Ellers er den vogna knall altså! Elsker vår.[:D]

får man den med sittedelen vendt mot oss? Det er et must, da han vikelig HATER å sitte i vong, så vi må ha mulighet til å snakke med ham for å avlede litt[8D]

ORIGINAL: RobinHood

Nei, i Scooteren er barnet vedt fra deg, derfor jeg anbefalte City Cross! =0) Der kan man velge! Sett på finn? Har sett noen brukte faktisk

Åja.. så ikke det i teksten jeg.
City Cross var ikke alternativ her pga vekten. Da kan jeg liksågodt trille rundt på Simo kombi sin sportsdel. Tung og svær.

ja, jeg har sett litt, men det er en jungel der ute. Så det er kjekt md litt anbefalinger på forhånd :) Vi har simo kombi som barnehagevogn og en carena easy sportsvogn, men den er jeg ikke fornøyd med, og dessuten holder den på å falle fra hverandre. Storesøster elsket å sitte i vogn, så det ble litt mer trillet før[8D]

Nei, i Scooteren er barnet vedt fra deg, derfor jeg anbefalte City Cross! =0) Der kan man velge! Sett på finn? Har sett noen brukte faktisk

Åja.. så ikke det i teksten jeg.
City Cross var ikke alternativ her pga vekten. Da kan jeg liksågodt trille rundt på Simo kombi sin sportsdel. Tung og svær.

City cross er MYE lettere enn Simoen. Mener på det er en 6-7 kg i forskjell... Det er Emmaljunga Duo Edge som veier omtrent det samme.

Hvis du trenger en vogn som skal brukes i ulent terreng ville jeg hatt en med 4 hjul i allefall.. 3 hjulinger vipper lett.

Ta deg en tur i butikkene og se da? :) skal den løftes mye? For jeg synes ikke city crossen er tung.

det blir ikke så mye løfting nei, så litt vekt tåler vi [;)] Og skal absolutt ikke ha en med 3 hjul. Kommer ikke opp til vurdering engang[8D]

Syns ikke den e nåkka tung..

Back
Topp