Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: TonjeJenta
City Cross er TUNG. Så å løfte den ut og inn av bil f.eks er like ille som en Simo.
Men en Emmaljunga Scooter er fin. Jenta mi elsker den og jeg også. Nesten full liggestilling.. holder i massevis for så store barn.
Og rimelig. Min kosta 2490,- nå nettopp her i Norge. Pluss 420,- for fotposen.
City Cross er TUNG. Så å løfte den ut og inn av bil f.eks er like ille som en Simo.
Men en Emmaljunga Scooter er fin. Jenta mi elsker den og jeg også. Nesten full liggestilling.. holder i massevis for så store barn.
ORIGINAL: RobinHood
Nei, i Scooteren er barnet vedt fra deg, derfor jeg anbefalte City Cross! =0) Der kan man velge! Sett på finn? Har sett noen brukte faktisk
Nei, i Scooteren er barnet vedt fra deg, derfor jeg anbefalte City Cross! =0) Der kan man velge! Sett på finn? Har sett noen brukte faktisk
Åja.. så ikke det i teksten jeg.
City Cross var ikke alternativ her pga vekten. Da kan jeg liksågodt trille rundt på Simo kombi sin sportsdel. Tung og svær.
Hvis du trenger en vogn som skal brukes i ulent terreng ville jeg hatt en med 4 hjul i allefall.. 3 hjulinger vipper lett.
Ta deg en tur i butikkene og se da? :) skal den løftes mye? For jeg synes ikke city crossen er tung.