Anbefal meg en vaskemopp

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Skal vaske hele huset straks.. vegger, tak og gulv.. hva slags mopp kan du anbefale?

Jeg har en mopp fra før.. men den er ikke lett å bruke på tak og vegger.. for den er så lealaus..

[:)]

Europris har noen mopper til vegg og tak - jeg har ikke brukt den men samboeren min har brukt den og moren min bruker den på jobben og de var superduperfornøyde.

ORIGINAL: tokleiv

eg anbefaler enjo =D Fantastisk! Enkelt, og sundt og godt for innemiljøet...;O)

Helt enig! ENJO er suuper!
Men, skrekkelig dyr.....!
Kjøpte på homeparty....

ja, den koster litt...men er jo en innvistering...du har den i årevis =D jeg syns det er verdt det =D

ORIGINAL: msluna

Europris har noen mopper til vegg og tak - jeg har ikke brukt den men samboeren min har brukt den og moren min bruker den på jobben og de var superduperfornøyde.

Du husker ikke hva de heter?[;)]

Nille har startsett med mopper til 98kr. (forlengerskaft, 40cm. ramme, ark til tørrmopping), men de er litt for lange for tak/vegg. Anbefaler deg å legge til en hundrelapp til og plukke med 30cm. mopperamme og 30cm. microfibermopp for tak/vegg i tillegg[:)]

ORIGINAL: Fridasinmamma

ORIGINAL: msluna

Du husker ikke hva de heter?[;)]

Nei, dessverre.. Har gulvmoppen selv, men fikk den av mamma så jeg fikk aldri med meg navnet, hehe.

http://fb.enjo.no/katalog/enjo2010/index.html

tror jeg kjøpte et sett for ca tusenlappen.
Men jeg synes det er verdt det! skinnende rent uten såpe!
og den står av seg selv, veldig praktisk...

sini moppen, den bruker jeg den er helt super
anbefaler ikke europris moppen, mamma kjøpte den og håndtaket suger så innmari

Back
Topp