Anbefal meg en vårdress!

Lisaa1234

Elsker forumet
Har sett en del på mini a ture og wheat sin, men det er sikkert flere som er gode?
Det viktigste er at den er myk og god å bevege seg i.
Barnet går ikke i bhg denne våren, så slitesterkhet og vannsøyle trenger ikke vere kjempe høy iom at vi ikke er ute like mange timer til dagen som i bhg.
Når det gjelder mini a ture og wheat hvilken av de er å anbefale?

Bergans er vår favoritt :happy:
Og av mini a ture og Wheat, liker vi mini a ture sin best. Det er både pga at den har lang rygg, noe vær gutt har og utseende. De er vel ganske like i forhold til vannsøyle og slitestyrke, så uansett hvem du velger får du en god dress.

Har du erfaring med vårdress/ softsheldress fra Polarn?
Skalldress ja, veldig fornøyd. Elsker vinterdressene deres også. Dressene vi har hatt fra Reima blir veldig slitt etter en sesong, mens de fra PoP ser like nye ut! Og jeg solgte brukt til en god pris fram til vi fikk ei jente til; nå tar jeg vare på dem og de går i arv til henne :)

De har jo en policy om at klærne skal vare og kunne brukes om igjen til flere barn. Og derfor er de også mye mye bedre kvalitet er min erfaring (men utseendemessig er gjerne yttertøyet fra PoP litt kjedelig. Men det er jo ikke så farlig :))

Vi bruker Reimadresser i vinterhalvåret og softshelldresser fra NameIt i sommerhalvåret.

Back
Topp