Anbefal meg en strømpebukse

jabbadabbaduuu!

Elsker forumet
skal på julebord til helgen og trenger en god hold inn strømpebukse? noen anbefalinger og erfaringer? Pleier og bruke disse pierre robert (?) sine, men de ruller alltid ned på magen føler jeg og blir fort hull![>:] Så tips tas i mot med stor takk[:)]

har bare prøvd en type fra lindex, god hold in men små i str. synes jeg

ORIGINAL: Frustrert Frue

Jeg pleier bruke pierre robert med HOLD-IN. De sitter som støpt [:)]

Samme her [:)]
Og om du føler den ruller ned kan det ha med feil str å gjøre, er i hvertfall slik for meg [:)]

ORIGINAL: Råsa Muffin!

Og om du føler den ruller ned kan det ha med feil str å gjøre, er i hvertfall slik for meg [:)]

at den er for liten?

ORIGINAL: Fragglen Vips

at den er for liten?

Jeg kjøper alltid strømpebuksene noen nummer større, så det kan jo være du har kjøpt dem for små.....

ORIGINAL: Fragglen Vips

at den er for liten?

Jeg kjøper alltid strømpebuksene noen nummer større, så det kan jo være du har kjøpt dem for små.....

hmmm.. kjøper jo allerede 42/44.. Og jeg er ca 160 høy og rett over 80kg.. jada, litt for mye på kroppen[:'(] men bruker jo l/xl til vanlig[8|]

Pierre robert! ingen over, ingen ved siden! Har aldri hatt så bra strømpebukser før!! 

Da jeg gifta meg hadde jeg en hold in strømpebukse fra lindex. Den hadde veldig høyt liv, så skulle gå helt opp til puppene (viser det på bildet på pakken). Når den går så langt opp, ruller den seg ikke ned. Den var veldig behagelig, og fikk vekk alle skavankene fra puppene og ned.

Oroblu er veldig gode. Fås på Cubus. Koster litt, men er verdt det.

Husk å ikke smøre med fuktighetskrem før du skal ha på strømpebuksen. Man skal regne med å bruke nesten et kvarter på å ta på seg en strømpebukse med hold in-effekt, for å ikke ødelegge den.
Bruk gjerne bomullshansker når du tar den på.

Hvis man tar større størrelser enn man trenger så mister man litt av hold in-effekten, så det ville jeg ikke gjort..

Jeg sverger til de fra Lindex, knallgode og holder alt på plass der det skal[:)] Men jeg kjøper gjerne en størrelse for stor, hvis ikke kan den være veldig vanskelig å få på.

ORIGINAL: fairy

Oroblu er veldig gode. Fås på Cubus. Koster litt, men er verdt det.

Husk å ikke smøre med fuktighetskrem før du skal ha på strømpebuksen. Man skal regne med å bruke nesten et kvarter på å ta på seg en strømpebukse med hold in-effekt, for å ikke ødelegge den.
Bruk gjerne bomullshansker når du tar den på.

Hvis man tar større størrelser enn man trenger så mister man litt av hold in-effekten, så det ville jeg ikke gjort..

Jøss visste ikke at du skulle bruke ca 15 minutt på å få på strømpebuksa! Har den på meg innen et par minutt jeg.... [:D] Lurt med de andre triksa også =)

ORUBLU er best i test, gang på gang!
Prøv magie 20 camelfarget eller stain 60 black hvis du vil ha sort! kjempe gode!
Ikke bruk bodylotion før du har på!

Tråkk en gang på terne på strømebuksen og tøy forsiktig! Kjøp bestandig hakke større en det du bruker til vanlig! Er du lang over 1,70 må du opp i L eller XL går mest på lengde disse! Ellers i bredden er de jo meget tøyelig!

ORIGINAL: Meten

Pierre robert! ingen over, ingen ved siden! Har aldri hatt så bra strømpebukser før!! 

Bruke og pierre, å det er di beste. kansje du bør prøve ett nr større sånn at den ikke ruller ned...

Back
Topp