Anbefal meg en pose!

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Helst lammeskinnspose.
Har en lik nøstebarn sin, men den er snart for liten. Hun er 1,5 år nå og posen bør vare til 3-4 år.

Edit: Den bør gå opp nesten til haka foran, ellers tar hun bena ut.

Last edited:
jeg syntes essygrow nature er så fin og virker veldig varm og god, angrer skikkelig på at jeg ikke kjøpte den på tilbud i fjord , den er dun da :p

Ikke lam men vi har Simo sin, kjøpte en til sånn for å ha i begge vognene.
Elsker at den har armer.
Og så funker den så fint i pulken på vinteren:)

Helst lammeskinnspose.
Har en lik nøstebarn sin, men den er snart for liten. Hun er 1,5 år nå og posen bør vare til 3-4 år.
Hyl ut om du finner, vil også ha lammeskinnspose!

Har lammeskinnspose fra kaiser, stor og god :)

Vi har lammeskinnspose fra nordlys, kjempe fornøyd.. Men usikker på om den er lang nok eller om det går ann å kjøpe forlenger :-)

90 cm lang vil den ikke vare lenge...
Mener den er 98 den vi har. Men har aldri hatt barn før jeg, så vet i grunnen ikke hvor lang pose man må ha for at den skal vare hele perioden.

Mener den er 98 den vi har. Men har aldri hatt barn før jeg, så vet i grunnen ikke hvor lang pose man må ha for at den skal vare hele perioden.
Stod 90 der jeg leste. 98 er vel gjennomsnittslengde for 3åringer. Ett sted leste jeg "til 2,5 år". Mange sover ikke lengre enn det da, men mine sov/sover er lenge på dagen.

Tror dessverre ikke man finner skinnpose til større barn.

Vi kjøpte Voksi City når vesla måtte ha ny pose ved 2.5 år.
Dun/ullpose er absolutt like bra som skinn, synes til og med at Voksien er litt bedre for den blir lunere rundt hodet.

Med forlenger er posen 120 eller 130 lang, 3-åringen vår har iallfall mye å gå på i den posen. :)

Tror dessverre ikke man finner skinnpose til større barn.

Vi kjøpte Voksi City når vesla måtte ha ny pose ved 2.5 år.
Dun/ullpose er absolutt like bra som skinn, synes til og med at Voksien er litt bedre for den blir lunere rundt hodet.

Med forlenger er posen 120 eller 130 lang, 3-åringen vår har iallfall mye å gå på i den posen. :)
Absolutt ikke like bra da den fort blir for varm på våren. Det kan fort bli klamt og dun slår seg i fuktig vær. I tillegg er dunen avhengig av å bli varmet opp av kroppsvarmen.

Har sett større skinnposer på jobb så vet de finnes, men det er flere år siden så aner ikke merke:(

Absolutt ikke like bra da den fort blir for varm på våren. Det kan fort bli klamt og dun slår seg i fuktig vær. I tillegg er dunen avhengig av å bli varmet opp av kroppsvarmen.

Har sett større skinnposer på jobb så vet de finnes, men det er flere år siden så aner ikke merke:(
Vi bytter den bare ut med skinn og ullteppe om våren, synes det er like greit nå når hun er så stor. :)

Stod 90 der jeg leste. 98 er vel gjennomsnittslengde for 3åringer. Ett sted leste jeg "til 2,5 år". Mange sover ikke lengre enn det da, men mine sov/sover er lenge på dagen.
Kaiser har vel flere modeller, så er sikkert en annen modell. Spiller liten rolle uansett da siden du må ha en som skal vare til 4 år.

Back
Topp