Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hyl ut om du finner, vil også ha lammeskinnspose!Helst lammeskinnspose.
Har en lik nøstebarn sin, men den er snart for liten. Hun er 1,5 år nå og posen bør vare til 3-4 år.
Skal sjekke denHar lammeskinnspose fra kaiser, stor og god![]()
90 cm lang vil den ikke vare lenge...Har lammeskinnspose fra kaiser, stor og god![]()
Mener den er 98 den vi har. Men har aldri hatt barn før jeg, så vet i grunnen ikke hvor lang pose man må ha for at den skal vare hele perioden.90 cm lang vil den ikke vare lenge...
Stod 90 der jeg leste. 98 er vel gjennomsnittslengde for 3åringer. Ett sted leste jeg "til 2,5 år". Mange sover ikke lengre enn det da, men mine sov/sover er lenge på dagen.Mener den er 98 den vi har. Men har aldri hatt barn før jeg, så vet i grunnen ikke hvor lang pose man må ha for at den skal vare hele perioden.
Absolutt ikke like bra da den fort blir for varm på våren. Det kan fort bli klamt og dun slår seg i fuktig vær. I tillegg er dunen avhengig av å bli varmet opp av kroppsvarmen.Tror dessverre ikke man finner skinnpose til større barn.
Vi kjøpte Voksi City når vesla måtte ha ny pose ved 2.5 år.
Dun/ullpose er absolutt like bra som skinn, synes til og med at Voksien er litt bedre for den blir lunere rundt hodet.
Med forlenger er posen 120 eller 130 lang, 3-åringen vår har iallfall mye å gå på i den posen.![]()
Vi bytter den bare ut med skinn og ullteppe om våren, synes det er like greit nå når hun er så stor.Absolutt ikke like bra da den fort blir for varm på våren. Det kan fort bli klamt og dun slår seg i fuktig vær. I tillegg er dunen avhengig av å bli varmet opp av kroppsvarmen.
Har sett større skinnposer på jobb så vet de finnes, men det er flere år siden så aner ikke merke![]()
Kaiser har vel flere modeller, så er sikkert en annen modell. Spiller liten rolle uansett da siden du må ha en som skal vare til 4 år.Stod 90 der jeg leste. 98 er vel gjennomsnittslengde for 3åringer. Ett sted leste jeg "til 2,5 år". Mange sover ikke lengre enn det da, men mine sov/sover er lenge på dagen.