Anbefal meg en dobbelseng!!

**CogJ**

Forumet er livet
Vil ha en som er god! Den skal være 180*200 og ikke så altfor dyr! (7-8000) Ikke for myk og ikke for hard!

Legg gjerne med link til hvor den kan kjøpes (butikker som finnes i bergen og [8D])

Svane madrassene er helt supre. Vil også anbefale deg å kjøpe 2 st. 90 madrasser med feste og en stor, hel overmadrass. OG madrasser på bein! Deilig å kunne støvsuge fritt under senga!
Dette fordi du da får en fin ramme som støtter på begge sider av dere - erfart at ved en hel madrass så blir trykket størst på midten og da vil madrassen helle mot midten etter en tids bruk.

OOoO, takk for godt tips!! Var veldig i tvil om vi skulle ha ramme under eller bein på.. Men, vil ikke at den skal helle mot midten.. Har det problemet nå [:'(]

Tenkte å ha en stor madrass, to mindre oppå og så en hel igjen.. Er ikke det lurt? [8|]

Nå har vi bare en rammemadrass fra ikea og to ekstrasengmadrasser oppå der.. Noe dritt [&o] Hehe

Har selv svanemadrasser og når jeg ser på min seng så har den bare en stor (altså to madrass siden vi har en hver) madrass nederst (mulig det ligger to madrasser inni trekket) og en hel stor overmadrass.
Er mange som har gått fra å ha seng på sokkel (grunnet dårlig lufting og støvsamling under senga) og heller kjøper seng med ben. Du burde kikke litt på møbelringen, skeidar og bohus (hvis du har de butikkene der du bor). De pleier å kjøre kampanjpriser på senger.

Vi kjøpte akkurat en hvit smijernseng fra ikea (http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S39849959) og to madrasser og en stor overmadrass.. Jeg kjøpte de billigste og de er gode å ligge i.. jeg liker det litt hardt, men det var ikke for hardt..  Det kom på under 4000,-
Jeg har veldig dårlig erfaring med sånn 3 lags rammeseng (eller hva det heter) Du får jo kun overmadrass i 180, så de to madrassene under sklir etterhvert fra hverandre og lager et hull.. Sikkert ikke slik med alle, men jeg synes det er penere med en seng med to madrasser og en overmadrass :)

På ikea får du prøve madrassene i 90 dager også.. så du kan bare bytte om du ikke er fornøyd:)

Back
Topp