Anbefal meg en bra krem!

*RoM*

Elsker forumet
På senhøsten får jeg hvert år, veldig tørr hus i ansiktet. Er sånn at når jeg smiler, så kjenner jeg at hele ansiktet strammer seg. Er verre nå som jeg bor på et område der det blåser mye. Samtidig sliter jeg en del med hudormer, og kviser på hake og kinn.

Vet dere om en krem som kan "ta" dette, så anbefal den gjerne til meg! =)

Ville hørt litt med noen i en hudsalong som kan litt mer om dette :) jeg vet om en krem som er bra for kroppen, men body lotion skal man ikke bruke i fjeset :) ellers brukte jeg en stund skrubb, rensevann og en krem fra MAC, men hudsalonger har mye bedre produkter :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vel, det aller beste er jo som personen over meg skriver og få seg en hudanalyse i en god hudpleiesalong:)
Nå er jo ofte kremene her ganske dyre da, så vet ikke hva du er villig til å betale:)?
Selv sverger jeg til Thalgo og Babor sine produkter:)

Kanskje Babor skinovage pure(bruker ikke akkurat denne serien fra babor selv, men hørt mye bra).Da ville jeg kjøpt masken som er i denne serien som heter intense purifying mask som er for uren hud. Som ansiktskrem ville jeg kjøpt lipid balancing cream som er for tørr hud. Da tror jeg du ville vært godt rustet:)

Serum, samt skrubb og fuktmaske er vel så viktig som fuktighetskrem til tørr hud. Sliter selv med tørr hud og bruker en balm/fet nattkrem fra Declore om nettene.

På dagen bruker jeg Murad eller Amazing Space (og noen ganger Kiehls kjøper på Gimles parfymeris hjemmesider til en veldig gunstig pris, billigere enn i USA).

Av serum bruker jeg Aesop.

Sent from my iPhone using BV Forum

Liker veldig godt L'Occitane.. (spesielt haandkremene)

Propolis fra aloe vera! Kan brukes til alt:) og den er uten vann i, så tørker ikke ut huda. Kan brukes som kuldekrem på barna, folk med atopisk hud, såre bryst (for dei som ammer) den kan rett og slett brukes til alt!:)

Om vinteren bruker jeg olje. Eller...jeg bruker Clarins one step cleanser med olje i. Ikke krem altså, men den renser OG fukter sååå bra! Har virkelig problemhake, men den tar så godt vare på huden. Kan føles litt feit med en gang, så jeg bruker den om kvelden. I tillegg har jeg en Clarins olje som jeg smører godt på om kvelden på ekstra tørre dager.

Jeg pleier å bruke en olje eller et fuktserum under kremen om vinteren, så kan jeg bruke min vanlige krem året rundt. Huden min er fuktfattig, men trives ikke med fete kremer.

Ville nok gått til en hudpleier. Det som virker bra for meg, trenger ikke være bra for deg. Bruker en fra Lancome, men må ha en litt fetere nå.

Back
Topp