Anbefal meg eit hotell i London?

vetlemeg

Forumet er livet
Ja, overskriften seier vel sitt![:)]
Har stoooore problemer med å bestemme meg i havet av muligheter,,!!

[:)]

Royal National[:)] Ved Russel square. Ganske rimelig og greie rom, fin beliggenhet. St.Giles er det mange som anbefaler, men har aldri vært der selv.

ORIGINAL: LilleTiger

Royal National[:)] Ved Russel square. Ganske rimelig og greie rom, fin beliggenhet. St.Giles er det mange som anbefaler, men har aldri vært der selv.

her har jeg bodd, helt ok[:)] 

Takk, eg skal sjå på dei![:)]

Fleire?[:)]

Kommer litt an på hvor mye penger dere vil legge i hotellet og beliggenhet.

Anbefaler forresten å bruke www.reisefeber.no og "topsecrethotells" dealen..... Her kan du få bra hoteller til en billig penge, også sentralt.
www.topsecrethotels.com har samme tjenesten - og akkurat de samme hotellene stort sett.
Har brukt den tjenesten 5 ganger nå og vært heldig/fornøyd alle gangene :)

Eneste minuset er at det ikke er avbestillingsforsikring.....
SÅ om du ikke får reist, taper du pengene.

best western like ved hyde park. Ikke så altfor dyrt, men ganske greit sted.
Sjekk på www.booking.com
Der pleier de å ha billige hoteller. søk ved hyde park hvsi du vil ha noe billig, bra og sentralt.

Sjekker det ut nå! Takk[:)]

http://no.hotels.com/hotel/details.html?destination=THE+CUMBERLAND+A+GUOMAN+HOTEL%2C+London%2C+Storbritannia&searchParams.arrivalDate=30%2F08%2F2010&searchParams.departureDate=31%2F08%2F2010&rooms_=1&searchParams.rooms[0].numberOfAdults=2&children[0]=0&asaReport=HomePage%3A%3AHotel&searchParams.landmark=&hotelId=224423&roomno=1&arrivalDate=30%2F08%2F2010&departureDate=31%2F08%2F2010&landmark=&rooms[0].numberOfAdults=2
...lang link[8|] også må du kopiere den hvis du skal se. [8D] bare tulla seg til her.

The cumberland hotel! Ligger i enden av Oxford / Marble Arch. Kjempefint hotel og kjempebra service.

Hvis du vil ha det litt rimelig vil jeg anbefalle Norfolk towers.
Det er litt trangt, men rent og fint og eget bad.
Ligger ved paddington, så temmelig sentralt [:)]

Bruker alltid denne siden når jeg leter etter hotell http://www.venere.com/
Veldig greit å lese hva de som har bodd på hotellene synes om de...

Back
Topp