anbefal meg ei ammepute!

Dollface

Forumet er livet
VIP
evt avskrekk meg fra en.....

den på kid er veldig søt, men har hørt den ikke er noe god... så da håper jeg noen har hotte tips?

Den må selvfølgelig være rosa.. helst...

Trone skrev:
Trodde du hadde kjøpt allerede? 
Jeg kjøpte i dag, hihihi!!

nei.. kom ikke så langt.. skal på sjåpping til uka når T er rehabilitert etter botoxen...

LittleMonkey skrev:

Dollface skrev:

LittleMonkey skrev:

sodd off

I'm a funny gæææl  :D

yes you are... gubben lurte på hva jeg lo så høyt av

Currrlysue skrev:
Jeeeg liker min ifr kid jeg:) akkurat passe hard og perfekt for meg iallefall:)

den rosa som heter mille?

Dollface skrev:

LittleMonkey skrev:

Dollface skrev:

LittleMonkey skrev:

sodd off

"bærre litt lettsalta sieflæsk"

Ahhh, ser for meg at mine deilige love handels blir ekstra deilige og fremtredende så fort magen er "tom". Ammepute blir vel ikke nødvendig.

Jaja - penger spart!

LittleMonkey skrev:

Dollface skrev:

LittleMonkey skrev:

Dollface skrev:

LittleMonkey skrev:

sodd off

"bærre litt lettsalta sieflæsk"

Ahhh, ser for meg at mine deilige love handels blir ekstra deilige og fremtredende så fort magen er "tom". Ammepute blir vel ikke nødvendig.

Jaja - penger spart!

jeg skal bli milf jeg.. så jeg må nesten kjøpe egen ammepute...

Trone skrev:
Du er jo milf allerede dollis!!!! 

hahahahhaha... du vet den der kan tolkes litt feil?

LittleMonkey skrev:
Jaja, whatever floats your boat...

Her er det sirup og ribbefett som gjelder!

ser det for meg... :P

nå skal jeg drasse med meg kula og legge meg... skal visstnok ha gjester i morra kveld så jeg må vel grave fram en sofa og no mat...det er jo litt tidkrevende når en har ei sånn 10kilos kule i veien.... men det vet jo du alt om..haha

Dollface skrev:

Trone skrev:
Du er jo milf allerede dollis!!!! 

hahahahhaha... du vet den der kan tolkes litt feil?

Ha ha ha ha ha ha ha!!!!!!!!!!! Tenker ikke. Har skrudd av den funksjonen. Da blir konsekvensene noget merklige til tider, ha ha ha ha!!!!!!!

Dollface skrev:

LittleMonkey skrev:
Jaja, whatever floats your boat...

Her er det sirup og ribbefett som gjelder!

ser det for meg... :P

nå skal jeg drasse med meg kula og legge meg... skal visstnok ha gjester i morra kveld så jeg må vel grave fram en sofa og no mat...det er jo litt tidkrevende når en har ei sånn 10kilos kule i veien.... men det vet jo du alt om..haha

HAHA!

Indeed.......

hopper inn i intern humor og tilføyer at eg syns det var kjekt at de var fylt med "sakkosekk-kuler" kunne kna'es til å passe enhver krok på sofa eller kropp ;)

Rappet med meg den de hadde på kk på Haukeland..jeg vet..åfyddah.., men den var jo helt fantastisk, og ble jo helt avhengig av den..skylde på at jeg var førstegansfødende, ammetåke, barselnervs osv. Har en annen som jeg fikk som er veldig fin, og som jeg har enda helt ubrukt. Vet ikke om den er god, men den er no værtfall fin haha.

Dollface skrev:

Currrlysue skrev:
Jeeeg liker min ifr kid jeg:) akkurat passe hard og perfekt for meg iallefall:)

den rosa som heter mille?

har en blå og hvitstripete, usikker på hva den heter!;) men vaska den igår så kan se inni trekket seinere idag om det er den, om det står noe dær da:) likte ikke de med sånner isoporkuler inni.. På sykehuset hær så hadde de litt av hvert så man fikk prøve:)

Back
Topp