Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
La meg synge deg stille sanger av Linda Olsson - vemodig og vakker!Madinka skrev:
Saman er ein mindre aleine av Anna Gavalda - finuerlige beskrivelser og nydelig fortalt.
Hele steinalderserien (Hulebjørnens Klan, Mamutjegerne mfl) av Jean M. Auel - interessant, spennende og tidvis veldig romantisk.
Modellen av Lars Saabye Christensen - vakker og fæl historie om en maler som holder på å miste synet.
Stardust! <3 <3 ( klarer ikke huske hva forfatteren heter, og det er nesten litt¤Woolfmother¤ skrev:
anbefaler virkelig saras nøkkel!! den kan kansje virke litt forvirrende helt til å begynne med men så blir det bare bedre og bedre og til slutt greier du ikke å legge den fra deg! ellers så anbefaler jeg regines bok (om hun jenten som blogget om kreft sykdommen sin) finnes utrolig mange gode bøker! men kommer ikke på flere jeg har lest akkurat nå! ellers finnes det jo mange bra pocket bok serier også da...Strikkeguri skrev: