anbefal en pc til under 4000 kr

Malleleo

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Hat en lenovo nå og er strålende fornøyd! den er nesten 3 år og kosta 8000 ny, men nå er batteriet blitt løst, 8 taster mangler, og skjermen skurrer hele tiden, dårlig kontakt, og på vei til å ryke.. grunn er : bærer pcn etter skjerm, dotte i gulvet noen ganger, og en liten jente har htt seg litt moro med den[8|]

nå har jeg ikke råd til noe dyrere, og må ha en ny elrs går d nok trott i oppgaveskriving.. skrive 4-5000 ord og må trykke på aaaaaaaaaa hundre ganger[:@][:@] og spacen er så treg, 7 setninger i en er mye å rette opp i..

ser på komplett.no, men har jo ikke peiling.. vil ikke ha ei treig maskin da klikker jeg[8|] noen som kan anbefale en god og billig maskin? helst litt lett også[8D]

TAKK[:D]

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=439789
den ser vel grei ut.. [;)] 2gb ram, og det har jeg.. kan ikke klage.. jeg har hp selv er fornøyd. men det er jo smak og behag.. andre sverger til acer osv.. men mye ram minne er bra.. [;)]

hvordan er d å skrive på 12"  da?[:)] så kjempefin ut[8D] har bådekomplett og dell oppe nå.. må liksom plukke ut noen så skal sambo sette seg ned å bestemme sammen med meg[8D]

Sambo er sivilingeniør og han mener de billigste pc'ne på markede er mer enn gode nok for oss "vanlige" pc-brukere som bare surfer på nettet og bruker word og enkle programmer. Han mener ikke merke heller er så viktig, men han er vel fan av dell. Selv har jeg en Toshiba som han kjøpte for et års tid siden, er superfornøyd [:D]

Back
Topp