Anbefal en grøsser/horror film!!!

Niceday

Forumet er livet
Vi er 3 venninder som er på leting etter den ultimate filmen - men etter en del forsøk har vi så langt ikke fått den så-skummel-at-d-gjør-vondt-i-magen-lenge-etterpå-følelsen av noen....

siste vi så var Død snø og den klarte ikke å få oss ordentlig redde.....

Vel, den eneste skrekkfilmen som har skremt vannet av meg og en god skrekkfilmvenninne, er Ringu. Men, vi så den lenge før den dårlige amerikanske remaken kom, og at vi skulle bli sååå redde begge to, kom som en stor overraskelse. [:D]

Og nå leter vi og etter en ny film som kan skremme oss som denne. Ikke funnet den ennå..

Ville anbefalt å se litt til de asiatiske grøsserne jeg, mange bra der. Om dere ikke har sett de før, eller de som regel elendige remakene amerikanerne pøser ut. [:)]

ORIGINAL: Sunniva85

Jeg syns The Decent er dritskummel!

Har ikke sett den selv, men har hørt folk som er helt blasert av skrekkfilmer si de ble skikkelig skjelven av denne!

ORIGINAL: PersillesLille

ORIGINAL: Sunniva85

Jeg syns The Decent er dritskummel!

Har ikke sett den selv, men har hørt folk som er helt blasert av skrekkfilmer si de ble skikkelig skjelven av denne!

Jeg ble skikkelig skremt da jeg så den. Ekkel film altså! Den er skikkelig bra!! Anbefaler den jeg [:D]

Blair Witch er skikkelig ekkel....

Freddy Kruger filmene, da jeg så de i mine yngre dager gruet jeg meg til å legge meg.

Candyman er litt ekkel.

Jeg ble ganske gåen av Silent Hill, jeg.

Men det spørs jo helt hva man liker..
Har sett klipp av en Hellraiser-film, tenkte jeg må få sett hele en gang.
Men sambo liker ikke sånne filmer, så jeg må tvinge ham, for jeg klarer ikke å se sånt alene. [8D]

Back
Topp