Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva liker du?er så mange gode serier, vet ikke hvor jeg skal starte
Sons of Anarchy - passer for både han og henne, spenning, drama, kjærlighet, familieintriger, jeg elsker den serien. Hovedrolleinnhaver er yumyum!
Game of Thrones - den må bare sees!
Jeg FØLER meg ikke som en oldis selv om jeg er detBeste seriene som går på TV! Hehe..
Ikkje så gale til en dino å være![]()
(håper ikkje dinoen føler seg mobbet, det er sagt med kjærlighet
![]()
)
Hva liker du?er så mange gode serier, vet ikke hvor jeg skal starte
Sons of Anarchy - passer for både han og henne, spenning, drama, kjærlighet, familieintriger, jeg elsker den serien. Hovedrolleinnhaver er yumyum!
Game of Thrones - den må bare sees!
ja det kommer jo litt an på hvilken sjanger du liker?
jeg er vell litt over snittet glad i all slags reality!
men liker også godt spenningsserier som Homeland og Broen.
Er også glad i Sons of anarchy som BCM nevnte, den ser samboer og jeg sammen så den passer for begge kjønn
Ellers liker jeg også godt drama-serier som f.eks vampire diaries, parenthood, greys anatomy.
Revenge, Rush, Sons of Anarchy, Satifaction, Nikita, Royal Pains, eg har en liste på oven med litt over 100 serier å anbefalehusker ikkje alle...
Enig i de to første, men liker ikke new girl...How i met your mother, big bang theory og new girl - morsomme og lettsedde.
Ja, man er jo forskjellig, og godt er vel detEnig i de to første, men liker ikke new girl...
Andre serier jeg liker er walking dead, sopranos, medium, breaking bad, dexter, supernatural, vampire diaries.. Bereguuud, hodet streiker, kommer ikke på. Har jo sett uendelig mange serier!