Anbefal en god serie! :)

sbr

Forumet er livet
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡Junigull 2016♡
Julimammaer 2016
Noen som har en god serie de kan anbefale?
Hviken type serie er det og hvorfor bør jeg se den? :D

Hva liker du? :) er så mange gode serier, vet ikke hvor jeg skal starte :p

Sons of Anarchy - passer for både han og henne, spenning, drama, kjærlighet, familieintriger, jeg elsker den serien. Hovedrolleinnhaver er yumyum!

Game of Thrones - den må bare sees!

ja det kommer jo litt an på hvilken sjanger du liker?

jeg er vell litt over snittet glad i all slags reality!
men liker også godt spenningsserier som Homeland og Broen.
Er også glad i Sons of anarchy som BCM nevnte, den ser samboer og jeg sammen så den passer for begge kjønn :)
Ellers liker jeg også godt drama-serier som f.eks vampire diaries, parenthood, greys anatomy.

Greys Anatomy ❤️

Sons of Anarchy - passer for både han og henne, spenning, drama, kjærlighet, familieintriger, jeg elsker den serien. Hovedrolleinnhaver er yumyum!

Beste seriene som går på TV! Hehe..
Ikkje så gale til en dino å være :P :D (håper ikkje dinoen føler seg mobbet, det er sagt med kjærlighet :P :D )

Revenge, Rush, Sons of Anarchy, Satifaction, Nikita, Royal Pains, eg har en liste på oven med litt over 100 serier å anbefale :P husker ikkje alle...

Beste seriene som går på TV! Hehe..
Ikkje så gale til en dino å være :P :D (håper ikkje dinoen føler seg mobbet, det er sagt med kjærlighet :P :D )
Jeg FØLER meg ikke som en oldis selv om jeg er det ;) :p

Jeg liker det meste utenom Science fiction... :)

Har ikke sett noen av de :) skal sjekke ut! Takk for tips :)

ja det kommer jo litt an på hvilken sjanger du liker?

jeg er vell litt over snittet glad i all slags reality!
men liker også godt spenningsserier som Homeland og Broen.
Er også glad i Sons of anarchy som BCM nevnte, den ser samboer og jeg sammen så den passer for begge kjønn :)
Ellers liker jeg også godt drama-serier som f.eks vampire diaries, parenthood, greys anatomy.

Homeland, vampire og greys har jeg sett :) men trenger noe nytt mens jeg venter på ny sesong :)

Får undersøke sons of anarchy og broen :)

Revenge, Rush, Sons of Anarchy, Satifaction, Nikita, Royal Pains, eg har en liste på oven med litt over 100 serier å anbefale :P husker ikkje alle...

Revenge og Nikita har jeg sett... Skal sjekke ut de andre :)

How i met your mother, big bang theory og new girl - morsomme og lettsedde.

Takk for tips, trenger noe å se på om kvelden når mini sover og mannen trener :)

Andre serier jeg liker er walking dead, sopranos, medium, breaking bad, dexter, supernatural, vampire diaries.. Bereguuud, hodet streiker, kommer ikke på. Har jo sett uendelig mange serier!

Andre serier jeg liker er walking dead, sopranos, medium, breaking bad, dexter, supernatural, vampire diaries.. Bereguuud, hodet streiker, kommer ikke på. Har jo sett uendelig mange serier!

Vi har veldig lik smak tror eg :P hehe..

• Liker
Reactions: BMC
Akkurat nå ser jeg på Treme. Deilig å se noe som ikke er spennende, blir ganske stressa og redd av sånne krim-greier. Har hatt hjertet i halsen av SoA, mareritt av The Walking Dead og depresjon av Dexter.
Er visst en sjart sjel.
Så Treme anbefales.
Ellers er jo True detective helt sykt bra, beste skuespill jeg har sett på lenge.

Back
Topp