Anbefal en beltestol!

Minerva

Forumet er livet
VIP
Jr. sitter fremdeles godt bakovervendt i Britax Two Way Elite, men den stolen er nå levert til foreldrene mine etter at han vokste ut av Acta Graco Cosmic Comfort'en som sto der - den er jo bare godkjent til 18 kg bakovervendt i baksetet.

Jeg trenger i utgangspunktet ikke bilstol siden jeg ikke har bil og de eneste gangene vi kjører bil er når vi er hos nettopp foreldrene mine.
Men jeg liker å ha en stol "i tilfelle", dersom søster'n noen gang skulle hente Jr. for barnepass, dersom naboen skulle kjøre oss et sted eller liknende.

Og siden vi kun bruker bilstolen her kanskje en gang i året dropper jeg å kjøpe et nytt bakovervendt sete, og går rett på en solid beltestol som forhåpentligtvis holder noen år fremover. [:)]

Jr. er snart 3 1/2, veier rundt 19-20 kg, er ikke fryktelig lang for alderen men var 99 cm. på 3-års kontrollen. En solid liten plugg, altså. [:D]
Kan noen tipse meg om gode beltestoler som er enkle i bruk, greie å pakke bort, og passer både nå og om fem år?

maxi cosi rodi xr har vi[:D]

ORIGINAL: *Aulile*

vi og, samt cybex solution x, liker begge stolene veldig godt og snuppa sitter bra i begge, eneste er at cybex setet "passer" bedre i bilene vi har prøvd det i enn maxi cosien, men er kanskje litt vanskelig å teste det når man ikke har en fast bil det skal stå i. Begge har forresten gjort det bra i tester.

og er veldig fornøyd.

Så de var på tilbud på barnas hus nå til 1299 eller noe sånt.

cybex solution x fix. Småen sitter veldig fint i det. Henger ikke med hodet når han sovner[:)]

sign.. Kom best ut i flere tester også :)

Back
Topp