anbefal en barnevogn

turboquattro

Gift med forumet
noen som vil anbefale en barnevogn? emmaljunga vil jeg helst ha men får ikke bestilt dem på nett så trenger et annet alternativ.

Basson vogner liker jeg :)

Må du handle på nett? :) Du får ikke noen til å kjøpe den for deg da og sende? Gjør ikke vanlige butikker det om du ringer?

Selv har jeg Emmaljunga City Cross med City Bag til minste, og Emmaljunga Scooter til eldste ;D

bor i ingenmannsland. selger kun brio her og det vil jeg ikke ha. var å så på brio happy i går og den passet ikke helt meg. veldig liten. er rundt 20 mil til nærmeste emmaljunga forhandler.

noen som har erfaring med x-lander vognene? evt hvilken?

Simo kombi
<3

sjekk ut biteringen.no og hør om de kan sende en emmaljunga til deg. De er utrolig greie på den butikken! :)

Simo duo <3

Jeg ville tatt kontakt med noen som selger Emmaljunga hvis det er det du vil ha, må vel være en eller annen butikk som kan selge hvis du betaler på forhånd? :)

TFK Joggster Twist, det er en super vogn og om du bestiller den fra Tyskland, kan du spare nesten 50% (inkludert mva og frakt) så det lønner seg :) Er superfornøyd med den vogna:))

fiaaa:) skrev:
TFK Joggster Twist, det er en super vogn og om du bestiller den fra Tyskland, kan du spare nesten 50% (inkludert mva og frakt) så det lønner seg :) Er superfornøyd med den vogna:))

du har tilfeldigvis ikke en link til en tysk nettbutikk som selger vogna?

Jeg har bare prøvd en vogn, og det var min simo kombi.
Synes den var mer enn stor nok, men den passet meg utmerket som bodde på landet.
Trilla på skogstur med den, no problem, og bagen er kjeeempestor, hadde plass i den leeenge etter at de vokste ut av den.
Ingenting å si på kvaliteten heller.
Litt lav for min del, selv med regulerbart håndtak, jeg er 180, men jeg tror ikke det er noen vogner som er særlig høyere.

Easywalker SKY ! Hadde også Simo kombi, den ble sendt til mammaen min, og enda etterhvert opp som sovevogn i barnehagen.. Likte den ikke.. Men en veldig stødig og god vogn altså :) 

Til evt neste unge vil jeg Emmaljunga City Cross :) 

ser ut som det blir emmaljunga.

svigermor skal på tur og kan da ta med vogn til meg.

Jeg elsker Easywalker sky vognen vår. Vil aldri bytte den ut!

Back
Topp