analsex - gjort ordentlig?

lumina

Gift med forumet
Når vi prøver analsex er det VONDT [&:]
og når noen sier "da gjøres det ikke ordentlig" føler jeg meg bare dum, hva er å gjøre det ordentlig da?

Vi bruker masse glidemiddel, og gooood tid.. Men det svir og brenner og er alt annet enn godt..
Det gjør vondt om jeg slapper av, eller strammer meg..
Hva i huleste gjør vi feil DA?

Har lyst å få til, og helst like det.. for samboeren min tenner så vanvittig på det..
Vi gjør det max 4-5 ganger i året, for det er så sykt vondt for meg..

Vi hadde akkurat det samme. Vi gjorde ikke noe annet enn det du ramser opp, men det gikk seg bare til etterhvert som vi prøvde flere ganger.

jeg syntes det gjorde vondt di første gangene, men gikk seg til...
kansje prøve noen anale sexleker som er litt mindre en utstyret til gubben, å gå frem på det viset

Jeg synes det er vondt dersom vinkelen ikke er rett. Om du skjønner. [8D] For meg funker det best om vi ligger sidelengs - han bak meg, selvfølgelig. Om det gjør vondt da, må jeg bare flytte litt på meg - opp eller ned, nærmere han eller lengre fra.. Så funker det. [:D] 

de 2 første gangene vi prøvde så gikk det ikke....for jeg ville,men klarte ikke slappe skikkelig av!!!!!!!
så når vi klarte det første gang så hadde vi hatt sex leeeenge først eg hadde fått 2 orgasmer og var helt avslappa i kroppen,etter det funker det fint ,for eg vet att det ikke gjør vondt da[;)][:D]
men er viktig med langt forspill først...[:)][:)]

Første gangene vi prøvde var det VONDT! og det føltes som omj eg måtte på do... hvis du skjønner.. lol. skikkelig ekkelt hvertfall. Men for ett halvt år siden ca, etter å ha vært på by'n og var passelig driting begge to...så ville jeg prøve igjen. Og da gikk det mye bedre, og dte var ikke vondt. Men som noen har nevnt over her, så er det viktig med hvordan stilling dere bruker. Beste her er også om jeg ligger på siden med rumpa mot han. Ikke doggy hvertfall!

ORIGINAL: lumina og Erik

Når vi prøver analsex er det VONDT [&:]
og når noen sier "da gjøres det ikke ordentlig" føler jeg meg bare dum, hva er å gjøre det ordentlig da?

Vi bruker masse glidemiddel, og gooood tid.. Men det svir og brenner og er alt annet enn godt..
Det gjør vondt om jeg slapper av, eller strammer meg..
Hva i huleste gjør vi feil DA?

Har lyst å få til, og helst like det.. for samboeren min tenner så vanvittig på det..
Vi gjør det max 4-5 ganger i året, for det er så sykt vondt for meg..

Begynn med en finger eller en liten, tynn vibrator/dildo først og la hullet utvide seg sakte ettersom du slapper mer og mer av.. Masse glidemiddel, og helst gjør det etter laangt forspill. Doggy er ikke den beste stillingen å starte i, og han får ALDRI styre penisen inn her i gården, enda vi har analsex ofte. Når jeg er klar til å få den inn er det jeg som setter den på plass og styrer hvor langt han får gå inn før vi er klare til å kjøre på. Ta det sakte og rolig og få han til å vente på klarsignal fra deg om å øke kraft og tempo. Når det gjelder den fornemmelsen av å måtte på do, så hjelper det om han ikke kommer riktig til bunns. Heller holde seg litt lenger ut. Det er også endel psykisk har jeg funnet ut. [:)] Går seg til med trening.

ORIGINAL: Mrs.Shaanett

For det første må du slappe heeelt av..!
Den beste stillingen er at du sitter oppå han,med ryggen til ansiktet hannes.. Å prøve stappe den inn i doggy er ikke noe bra den første gangen!
Han styrer det med rompa di mens du masserer klitten, han prøver først med en finger inni rompa for å varme den opp, da med masse glidemiddel..
Så kjenner han jo på rumpehullet om det fortsatt er veldig trangt,om det er det så slapper du enda ikke av[:)]
Og etterhvert så kommer det bare av seg selv[:)]
Bare ikke tenk så mye på at du skal få den inni rompa, slapp av og nyyyt[:)]

Jeg er ikke enig med at det beste er å sitte oppå han, men er enig i at doggy ikke er best å starte med. Jeg syntes det er best å ligge på ryggen og ha en pute under rumpa!

Dropp glidemiddelet! Jeg hater glidemiddel over alt på jord, det svir uansett hvilket hull vi bruker det i. Jeg bruker matolje når jeg koser med meg selv, så det kan du jo prøve om du trenger det.

Når vi har analsex så bruker vi ikke glidemiddel. Langt forspill, med god oppvarming av rumpa er avgjørende for meg i alle fall! Sambo er flink til å massere og fingre meg i både rumpa og vagina samtidig[:)]

Funker ikke det, så er det vel ikke noe for deg. deet skal jo være godt for deg også[:)]

vi har prøv å aldri mer!!

Vi har prøvd å liker d, men jeg klarer ikke å slappe av med tanke på om det er skikkelig rent der..  Har opplevd en gang at d ikke var d, pinlig.. å etter det har jeg ikke villet mer . dumt:(  Flere som har opplevd d, eller er det bare jeg som har skikkelig tabba meg ut?

Hvordan er det man vet på forhånd om det er rent der eller ikke da?

ORIGINAL: Tuppa78

Vi har prøvd å liker d, men jeg klarer ikke å slappe av med tanke på om det er skikkelig rent der..  Har opplevd en gang at d ikke var d, pinlig.. å etter det har jeg ikke villet mer . dumt:(  Flere som har opplevd d, eller er det bare jeg som har skikkelig tabba meg ut?

Det har jeg opplevd et par ganger! Det må man nesten bare regne med, jeg sa bare til sambo at jeg regna med han visste hvor han hadde putta kuken sin, så da er det ikke noe å bese over[8D] Kommer jo aldri mye, han har fått pitte litt på seg et par ganger, men da avsluttet vi bare i dusjen!

Det funka bare hvis jeg hadde hatt 1 eller 2 øl først. Ikke mer, ikke mindre. Men da var det dritdigg, så lenge forspillet først var langt nok osv :)

MASSE glidemiddel, man får aldri nok glidemiddel!! Og så utrooooolig sakte, begynne med en finger osv, så gikk det bra for oss.

Nå har jeg jo ikke kunnet drikke på evigheter, så da har sexlivet blitt mer og mer misjonær-kjedelig haha

Masse vorespiel og oppmykning av analen er viktig... og den stillingen som jeg likte best fra begynnelsen var skje

Du får det nok til en dag! Bare fortsett å prøve!
Jeg syntes det var veldig vondt før jeg også, men etter hvert fikk vi det til veldig bra!
Analorgasme (ja, det går faktisk ann) er bare heelt sinssykt godt![;)]

ORIGINAL: Lule

Du vet jo sist når du var på do, og det er jo ikke bæsj inni hullet hele tiden[8D][:D]
Mannen har aldri fått noe på sin tiss og jeg har aldri vasket meg[:)]

Er det rent når du akkurat har vært på do eller når det er lenge siden du var på do sist?
Har prøvd det et par ganger, men etter at jeg prøvde alene med vibrator og så at det var litt bærsj på den så har jeg ikke villet mere, er redd for at han skal få det på seg, ville bare vært pinlig :S

ORIGINAL: januar_baby

ORIGINAL: Lule

Du vet jo sist når du var på do, og det er jo ikke bæsj inni hullet hele tiden[8D][:D]
Mannen har aldri fått noe på sin tiss og jeg har aldri vasket meg[:)]

Er det rent når du akkurat har vært på do eller når det er lenge siden du var på do sist?
Har prøvd det et par ganger, men etter at jeg prøvde alene med vibrator og så at det var litt bærsj på den så har jeg ikke villet mere, er redd for at han skal få det på seg, ville bare vært pinlig :S

Er vel best når du har vært ihvertfall samme dag. Det der med bæsj er en naturlig konsekvens av å putte ting inni der. Hvis han ikke er inneforstått med det har han ingenting å gjøre inni der. [8D] Nå kan jeg telle på en halv hånd hvor mange ganger sånt har skjedd med oss. Og bæsj er vel noe av det minst pinlige for oss, vil jeg tro. [;)]

Back
Topp