Analkløe

Klarforbaby

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
*Aprilbaby 2018*
Enda flere rompeprolem fra meg.. det skal visst aaaldri gi seg dette.. Når en ting begynder å bli bedre, så dukker en ny plage opp..

Nå er det analkløe.. Og det er HELT forferdelig!! I går klødde det hele dagen, og jeg klarte å la vær å klø.. i alle fall helt til jeg skulle legge meg. da klødde jeg litt, og etter det gav det seg slik at jeg fikk sove.. Så våknet jeg i natt av at det klødde igjen.. herlighet så slitsomt!! [:(]

Noen andre som har hatt det og som har noen tips til hvordan jeg kan få det bort FORT og til hva jeg kan gjøre for at det skal slutte å klø?

ORIGINAL: Najja

I endetarmsåningen mener du?

Selv er jeg noe fryktelig sår i rumpa [&o](liker ikke å bruke bind...)

Gled deg til du er ferdig!!
Var nesten som Elink sa, gnagsår av å bruke bind [:D]

Men mot kløe ville jeg nok prøvd meg på en apotektur, og sett om de hadde noe å smøre på.
Er ikke noe godt å klø i rompa!!

Ellers kan det og hende at det blir litt klamt, og at det blir litt eksem av det.
Da kan du jo prøve å tørke med føner når du har dusja, og *prøve så godt det går* og gå litt uten truse!!
(veit det er vanskelig i disse tider)

Masse lykke til ;-)

Jeg sleit også masse med hemoroider etter fødselen, og her klødde det EKSTREMT mye på kveldstid. Dette var på slutten, rett før de forsvant, så kanskje det klør fordi de trekker seg sammen? Nei, aner ikke jeg.. Men det gikk heldigvis over her[:)]  Brukte sheriproct hver morgen og kveld fram til for en uke siden..

ORIGINAL: Pompi

Har du hemoroide?
Kan være en sånn en som klør. Hvis du har det anbefaler jeg Sheriproct[:)]

Ja, fikk en pga fødselen som nesten er borte nå.. og har også fått en rift. Har brukt sheriproct på de en stund nå.. tuben er tom faktisk. Har hatt hemoroiden siden fødsel som sagt, og det er 4 uker siden på søndag. så er det ikke litt rart visst det begynner å klø først nå?

Men jeg klør ikke på den, jeg klør rundt hele åpningen liksom.. og i et stoort område rundt, og nesten helt frem til det andre hullet [8D]

ORIGINAL: tihii89

Jeg sleit også masse med hemoroider etter fødselen, og her klødde det EKSTREMT mye på kveldstid. Dette var på slutten, rett før de forsvant, så kanskje det klør fordi de trekker seg sammen? Nei, aner ikke jeg.. Men det gikk heldigvis over her[:)]  Brukte sheriproct hver morgen og kveld fram til for en uke siden..

Kan hende.. Jeg hadde en som var blitt litt hard og en som ikke var så stor. Den lille er helt borte og den andre er nesten borte.. Men det er en stund siden den begynte å bli mindre, men det begynte ikke å klø før i går.. Også klør jeg ikke på selve hemoroiden, men i et stort i område rundt..

ORIGINAL: sun_rise

ved kløe, kan du bruke potetmel. enkelt og greit og de fleste had det i kjøkkenskapet...

Det skal jeg prøve!!

ORIGINAL: Klarforbaby

ORIGINAL: tihii89

Kan hende.. Jeg hadde en som var blitt litt hard og en som ikke var så stor. Den lille er helt borte og den andre er nesten borte.. Men det er en stund siden den begynte å bli mindre, men det begynte ikke å klø før i går.. Også klør jeg ikke på selve hemoroiden, men i et stort i område rundt..

Var ikke selve hemoroiden som klødde her eller.. Her klødde det rett innenfor åpningen, så når det sto på som verst måtte jeg ty til q-tips.. Herlig![8D]

ORIGINAL: sun_rise

ved kløe, kan du bruke potetmel. enkelt og greit og de fleste had det i kjøkkenskapet...

Jeg elsker deg for dette tipset!!!! Funker som bare fy!!! Tuuuusen takk[:D][:D]

Back
Topp