Amok!!!

Her og. Ligger våken i en til to timer hver natt! Slitsomt...

Og ikke bare det... Guttungen vil heller ikke sove. Skriker og hyler at han har vondt overalt... Han sliter med mareritt og voksesmerter, så det er antakeligvis det i kveld/natt også. Nå har jeg gitt ham en Paracet, for han har holdt på i heeeele kveld, og lagt ham i senga sammen med meg. Litt koselig, da :) Mamma-gull <3

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Og ikke bare det... Guttungen vil heller ikke sove. Skriker og hyler at han har vondt overalt... Han sliter med mareritt og voksesmerter, så det er antakeligvis det i kveld/natt også. Nå har jeg gitt ham en Paracet, for han har holdt på i heeeele kveld, og lagt ham i senga sammen med meg. Litt koselig, da :) Mamma-gull <3

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
Ikkje kjekt med de marerittene og vokse smertene. Men som du skriver koslig å ha gullene inni senga med oss;) vi har storebror i senga og, hadde krupp i natt, så då forebygger vi med å ligge på iskaldt rom i natt.. ;) kunne ikkje kjøle ned rommet hans så mykje siden han har lekt der i heile dag;)

Her også er det en som våkner når mammaen er på vei i seng. Men jeg tror kanskje jeg oppfordrer litt der. Jeg har fått helt dilla på frukt, og er veldig glad i isbiter. Kanskje ikke så lurt å knaske på isbiter og masse frukt før leggetid? ;)

Slik her og..... skikkelig turner eller fotballspiller som pappaen vil:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Full rulle her også, akkurat som han sier at endelig legger du deg så jeg kan hilse på:-p

Har også ei som er forferdelig plaget med voksesmerter, her hjelper det veldig med rispute over kneer og legger:-)

Back
Topp