Ammingen

Aprilsnar2014

Glad i forumet
*MIA*
Jeg har ei som ikke lenger vil ta puppen, går innimellom, men ofte må vi gi flaske og jeg pumper meg.. Har ikke nok melk nå heller.. Veldig kjedelig, hadde en drøm om fullamming, men gikk ikke sånn desverre.. Er det noen som har lignende erfaring som det ble bra igjen?

Prins 03.03.08 og prinsesse 14.04.14 <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg hadde det slik med første. Ble dessverre aldri amming på oss. Pumpa i 6 mnd og gav 50/50 mm og NAN. Men fikk dette til han var 14 mnd da.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her ville han plutselig ikke ta puppen lenger, trodde han var sugeforvirret, så kutta ut smokken. Men har hatt dager der han har vært slik også etter, så tror muligens det heller er plager i forbindelse med soppen som herjer

Min vil ikke alltid amme etter at jeg introduserte flaske.
Men med brystskjold går det bra, for tror den minner han om en flasketut :p
Når han er trøtt og sliten spiser han uten skjold, men ikke utenom da.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Min andre gutt var slik at han ikke ville ha puppen. noen dager var det Ekstremt, ville ikke ha flaske heller. Viste seg å være nakkelåsninger og refluks som plaget ham. Men det ordnet seg og det ble fullamming:) han fikk behandling da av kiropraktor. Men vet du hva grunnen er til at hun ikke vil ha puppen? ( ofte gjør man jo ikke det, derfor det er så ille..)

Jeg hadde det som deg. Sluttet å amme for noen uker siden, da ville hun ikke selv mer (hun har fått flaske hele tiden også da).

Back
Topp