Ammingen!

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Jeg skjønner ingenting. Får liksom aldri spreng? Itilegg virker det som frøkna har gått fra og bli mett på en pupp til og måtte ha en hel også pupp nr to Itilegg.

Jeg bruker og tømme puppen godt før jeg tilbyr neste. (Trur jeg)
Altså jeg legger til på en pupp flere ganger før jeg bytter. Hun spiser gjerne 3-5 ganger før hun sovner. Om natten spiser hun oftest bare på en pupp om gangen.

Hvorfor går ikke produksjon opp i takt med behovet? Hva kan jeg gjøre selv? Burde jeg pumpe for og få opp produksjonen eller vente og se om det kommer av seg selv?

Hun virker fornøyd, sover gjerne 2-5 timer om gangen når ho sover og legger fint på seg. Men på ett tidspunkt vil hun vell kreve mer enn mine to bryst kan gi så lenge det ikke øker?

Huff, er livredd for og få problemer denne gangen - men nekter og gi opp.

Sniker!

Er ikke alle som får særlig spreng! Så lenge hun er fornøyd, har våte bleier og legger godt på seg hadde jeg ikke bekymret meg :) Lykke til videre :)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Jeg har det på samme måte som deg.., og våre er jo på dagen like gamle.. :D

Noen ganger har hun nok med den ene andre ganger skal hun bytte frem og tilbake lenge.. Spreng har jeg ikke, men fosser ut melk uansett hvor ofte hun spiser så tror ikke jeg ha manko på melk..
Om natta spiser hun bare en gang, så nå tenker jeg å starte å pumpe den hun ikke spiser for å holde produksjonen oppe om natta..

Jeg har det på samme måte som deg.., og våre er jo på dagen like gamle.. :D

Noen ganger har hun nok med den ene andre ganger skal hun bytte frem og tilbake lenge.. Spreng har jeg ikke, men fosser ut melk uansett hvor ofte hun spiser så tror ikke jeg ha manko på melk..
Om natta spiser hun bare en gang, så nå tenker jeg å starte å pumpe den hun ikke spiser for å holde produksjonen oppe om natta..

Ja kanskje det kan lønne seg og pumpe den andre puppen på natten ja!
Bare sammenligner med første, da hadde jeg sinsykt mye spreng og spruten sto alle veier bestandig. :p

Vet at hun er fornøyd akkurat NÅ. men tenker at om hun ikke får opp produksjon snart så vil jo til slutt to pupper være for lite også. Og det vil jeg unngå. Hehe.

Jeg ammer som regel fra begge til hvert måltid, men de gangene det holder med en pupp, pumper jeg alltid andre og fryser ned:)

Ja kanskje det kan lønne seg og pumpe den andre puppen på natten ja!
Bare sammenligner med første, da hadde jeg sinsykt mye spreng og spruten sto alle veier bestandig. :p

Vet at hun er fornøyd akkurat NÅ. men tenker at om hun ikke får opp produksjon snart så vil jo til slutt to pupper være for lite også. Og det vil jeg unngå. Hehe.
hvis du kun tilbyr fra den ene, så vil hun bli fortere sulten og da må du legge oftere til en dag og tre, ( økedøgn) er vel det samme som vil skje når to ikke er nok, at du må legge oftere til for en periode for å oke produksjonen:)

Jeg ville ikke bekymra meg over det :) er hun fornøyd og vokser som hun skal så bare slapp av og kos deg med ammingen!

:)

-- tasting fra mobil --

Back
Topp