Amminga går til helvete.

Det er veldig vanelig at de spiser oftere på kvelden for å lade opp til natta:)
 
Melka har vel tatt seg opp igjen fordi du senket skuldrene...?
Skulle tro det skulle vært motsatt, for siden mandag så har jeg plutselig litt forlover, og gjort masse oppgaver en forlover skal gjøre på 3 dager...kjøpt kjole, sko, ordnet utstyr og klær for bruden, vært både her og der fra tidlig morgen til jeg henter unger i bgh :p Men uansett så er jeg glad det har tatt seg opp igjen :)
 
Kan det være at han ikke suger lenge nok til st utdrivingen starter? Her kaver hun og er sinna om utdrivingen tar litt lang tid. Spør legen din om resept på nesesprayen så får melken til å renne. Er kanskje bare det som skal til ;) lykke til videre, håper det ordner seg!
 
Skulle tro det skulle vært motsatt, for siden mandag så har jeg plutselig litt forlover, og gjort masse oppgaver en forlover skal gjøre på 3 dager...kjøpt kjole, sko, ordnet utstyr og klær for bruden, vært både her og der fra tidlig morgen til jeg henter unger i bgh :p Men uansett så er jeg glad det har tatt seg opp igjen :)
Kanskje du har tenkt på andre ting og slappet av på den måten?! Jeg stresset mer hjemme en hel dag enn å surre på senter og med flytting osv!

-=[herq]=-
 
Back
Topp