Amming

• Trådstarter Trådstarter Celezte
  • Opprettet Opprettet
C

Celezte

Guest
Hva er synspunktene på mødre som ammer barna sine til de er fylt 3 år og videre? Synes  over 2 er litt rart også jeg da.. Men hva mener andre? Og jeg mener IKKE å gjøre folk sure..[:)]

Så lenge man trives med det, må det da være greit? Kanskje greit å holde det innen husets 4 vegger når barnet blir såpass stort, men ellers er det jo bare bra..

ORIGINAL: Bare Kari

Når ungen blir så stor at den knepper opp blusen eller ber om det selv, så er det på tide å slutte mener jeg.. Men folk får gjøre som de vil. Legger meg ikke borti hva andre velger å gjøre.

Det jeg mener også.. Men for all del, deres sak :)

ORIGINAL: Marlu

Tror det er utrolig få som ammer unger over 3 år, så jeg har egentlig ikke noe mening om det. Men syns ikke det er ekkelt, men tror ikke det er noe jeg ville gjort selv.

sånn mellom 1-2,5 år syns jeg bare er kjempebra [:D] Men tror likevel jeg gir meg nå L er rundt året. [:)]

Jeg bare husker et innlegg som stod i VG Helg for noen mnd siden om mødre som ammet barna sine til de var 5-6 år. Synes det var litt merkelig bare..

Det synes jeg er helt greit [:)]

Gullet mitt er straks 1 år og ser faktisk ikke ut som det blir slutt enda, synes folk får gjøre som dem vil jeg.[:)] og ja han drar i genser når han vil ha.

ORIGINAL: Candycane

grensa går ved 1år, mi mening [:)]

sign

Helt ærlig så driter jeg i hva folk gjør innenfor sine egne vegger (av "snille" ting)..
Hadde noen satt deg ned ved siden av meg på kafeen og ammet sin 3-4 åring så hadde jeg kansje hevet litt på øyenbrynet- men ikke i den grad at jeg måtte skynde meg ned på nærbutikken for å sladre om det liksom [:D]

syns at det er på tide og gi seg da ja.. selv om det nok er trist for mange...
Men når ungene spør etter puppen selv syns jeg det er litt "ekkelt"

Har ikke noe mening om det.

Tror ikke at hverken mammaen eller barnet tar skade av det.
Er liksom ikke omsorgssvikt å amme et barn til det er 4 år.

Morsmelk er langt i fra det verste et lite barn kan få i seg

Back
Topp