amming

mille83

Glad i forumet
hei hei jenter!! [:)] håper alle er i fin form, og har det bra [;)] er det noen av dere som har tenkt noe på hvordan det blir med amming osv.. er så redd jeg ikke får til å amme osv. har innadvente brystknopper, å tenker mye på hvordan det blir, men dette er et tema jeg ikke snakker med noen jeg kjenner med om. må vel ta det opp me jordmor etterhvert kanskje? det er mange gleder med dette å gå gravid og få et lite barn, men det er også mange bekymringer.

Skal snakke om amming neste gang jeg skal til jordmor jeg, hun har bestemt det[:)] Fikk en bok jeg kunne lese før jeg skal der. Der sto det noe om at innadvente brystknopper ikke nødvendigvis hadde noe å si på om du kunne amme eller ikke. Kanskje du finner noe på www.ammehjelpen.no ? Men jordmor tar det nok opp om ikke så lenge

Hei

Du trenger ikke bekymre deg, jeg hadde også vorter som ikke stod direkte ut men det gikk bare bra når jeg begynte å amme sist og siden da har de stått ut som bare d[:D]. Jeg er heldivis selv av den oppfatning at "alt ordner seg", slik ser jeg på det meste i livet og det gjør hverdagen mye lettere enn å gå å bekymre seg for alt mulig, det er jo ikke så mye man kan gjøre med mange ting uansett. (ble litt krongelet fortalt men håper du skjønner[8|]) Et lite tips kan være å begynne å "herde" brystvortene den siste mnd før fødsel (dra å gnu litt på dem) kan gjøre at du blir mindre sår når du begynner å amme.

Lykke til du skal se d går bare fint!

har tenkt endel på amming, ammet jenta mi i 2,5 mnd før jeg skjønte at jeg nok ikke hadde nok melk.. håper det skal funke denne gangen.. men, tror ikke jeg skal pese så mye denne gangen som forrige.. ikke et nederlag for meg å gå over på flaske tidlig.. det blir som det blir...

Back
Topp