Amming

Lisee

Elsker forumet
Amming er et tema jeg føler alle snakker om etter jeg fikk Eskil:) Alle tar seg liksom "den frihet" til å spørre om en ammer barnet sitt. Ikke det at det gjør noe, men jeg er litt overrasket over hvor mange som kan ha interesse av om jeg ammer eller ikke[:D]
Til og med presten!!! Vi hadde besøk av han i går, for vi skal jo ha dåp til søndagen. Og plutselig spør han: "ammer du han?" Så da måtte jeg til å forklare da, at jeg ammer men ikke har nok melk osv... tihi...  kan det være interessant for en prest??[:D]

hmm.. så rart! Jeg har ikke lagt merke til at så mange spør jeg.....

Men PRESTEN??? Hvorfor trenger han å vite det? Den skjønte jeg ikke..

Men lykke til med dåpen på søndag!!! Er alt under kontroll?

ORIGINAL: Jordbæret

Nei det er utrolig hva disse prestene skal vite hehe[:D]
Tror jeg har kontroll, selv om det er en del igjen å ordne. Har jo fått satt mamma og svigermor i sving, da[:D] Får ta meg en tur ut etterpå og handle inn litt til å pynte bordet med.

ORIGINAL: Lisee

ORIGINAL: Jordbæret

Nei det er utrolig hva disse prestene skal vite hehe[:D]
Tror jeg har kontroll, selv om det er en del igjen å ordne. Har jo fått satt mamma og svigermor i sving, da[:D] Får ta meg en tur ut etterpå og handle inn litt til å pynte bordet med.

Veldig greit med ting man kan delegere videre!!! De er vel bare glad til for å kunne hjelpe!

Håper været blir bra!! Lykke til!! [:)]

Har også merket den enorme interessen folk har hvorvidt du ammer eller ikke... Ganske rart egentlig. Men, men vi lever jo i ammenasjon nummer 1 hvor ammepresset er enormt og en blir sett rart på om en ikke ammer.. Jeg slet også med lite melk, men begynte å spise havregrøt til frokost og nå har jeg masse melk....kanskje verdt et forsøk?

Lykke til med dåpen på søndag! Godt med det som er gjordt tenker jeg[;)]

Jeg ammer ikke da, men jeg har lagt merke til akkurat det du seir, at mange spør om jeg ammer og om jeg har nok mat til han... hva har fremmede folk med det å gjøre liksom???

Mest gamle mennesker som spør ....

Men men...  lykke til med dåpen da[:)]

Ja er faktisk en del som spør om det og om jeg har nok eller ikke... Rart det dær...

Du må ha lykke til på søndag, det kommer til å bli en fin dag som du husker for resten av livet!! Kos dere[:)]

Syns også alle er veldig opptatt av amming. Nå har jo jeg fullammet til nå, så da har jo de fleste vært "tilfredse" med svar [:D], men jeg skjønner ikke hvorfor alle skal bry seg sånn om det.

Søstra mi fikk ikke til amminga og det følte hun var pga av alt presset. Hun hadde innbilt seg at hun var en person som kom til å få masse melk, men dengang ei.

Kan barnet få mm er jo det kjempeflott, men vokser de opp på mme så blir det da folk av de også! [:D]

ORIGINAL: fruluna

Syns også alle er veldig opptatt av amming. Nå har jo jeg fullammet til nå, så da har jo de fleste vært "tilfredse" med svar [:D], men jeg skjønner ikke hvorfor alle skal bry seg sånn om det.

Kan barnet få mm er jo det kjempeflott, men vokser de opp på mme så blir det da folk av de også! [:D]

signerer

Back
Topp