Amming

Vet du hva, jeg har hittil også bare møtt supre mennesker i min graviditet! Og siden jeg har svangerskapsdiabetes så har jeg møtt mange av de, jordmødre, leger og gynekologer. Av og til så har jeg tenkt, huff hun virket litt streng eller noe.. men så har jeg snakket med de og funnet ut at de var jo virkelig hyggelig.

Husk at ofte så er det de med negative erfaringer som formidler opplevelsene sine, mens vi som ikke har hatt det ikke er flink nok til å fortelle om det.

Vedlig ofte så er folk så oppsatt på det de har hørt at de nesten forventer å møte idioter i helsevesenet, og da går man i forsvar med en gang. Jeg trodde første gang jeg var til jordmor at hun var litt kjip, også spurte jeg henne "Hva mente du egentlig?", og da hadde vi bare missforstått hverandre og var egentlig helt enig.

Så ta det opp med fagpersonell, og sjekk opp i litt info. Bla. ligger det masse videoer på youtube hvis det kunne hjulpet deg. Bare sjekk opp breast feeding etc, så kanskje det ikke virker så fremmed for deg.

Lykke til[:)]

Back
Topp