amming!!

lillemolla

Gift med forumet
hei.endelig er jeg på plass i barselklubben jeg også!!
er det mange av dere som ammer?  syns egentlig det er noe slit.føler jeg sitter med puppen fremme hele tida,såre brystvorter osv.dessuten føler jeg at gutten bruker puppen som smokk og ikke mat.skal bare småsutte litt så da er han bare sutrete fordi han aldri blir skikkelig mett.kunne godt tenkt meg å slippe dette om natta!!! noen som gjør litt begge dele.ammer og gir tillegg??  lurer på om det kan være en løsning....[&:]

Svarte deg på generell jeg[:)]

Prøvd å gi smokk forresten? Eirik sutta og gapa hele tida han, nå får han smokk og roer seg så sant han ikke er sulten[:)] Det har ikke hatt noen innvirkning på amminga her hvertfall, hvis du er redd for det[;)]

har faktisk begynt å gi han litt smokk..syns det funker bra ja!!! ikke noe problem å finne fram til puppen likevel....skal på helsestasjonen i morra og veie han og snakke om amminga med helsesøster....

Hei!

Jeg slutta å amme jeg... Hadde det på samme måten som deg, pluss at jeg sleit med brystbetennelse og div... Gir nå bare mme og vi har det het supert....

Helsesøstera mi var kjempesnill! Ikke noe mas med amming, måte gjøre som jeg ville sjøl. Jeg vil jo amme, og hu sa jo jeg måtte gi erstatning[;)]
Man må bare gjøre som man vil asså, alle vet jo at mm er best osv, MEN man skal jo leve oppi amminga også da, det tenker ikke alle på[:)]

Lykke til hvertfall, uansett hva du gjør så går det seg til etterhvert[:)]

Jeg ammer.. men har ett litt snålt problem.. har så mye melk at hun ikke klarer å svelge unna når det kommer så mye ut på en gang.. Noen andre som har det sånn? [8|] 

Jeg ammer og har mye melk.. samme problem..mye melk så jeg nesten dursjer Patric i melk hehe
Så jeg pumper meg et par ganger om dagen så puppene ikke er så sprengte det hjelper..
Jeg er heldig jeg siden mamma passer han 2-3 timer om dagen og da får han flaske med mm.. så da klarer jeg å leve litt utenom ammingen også.
Patric vil gjerne ha mat hver 2 time...[8D]

Jeg har så mye melk, at min lille Elias blir helt krakilsk ved puppen. Det ender meg melk overalt, og at han ikke får tak i puppen siden den er så glatt. Vi bruker derfor litt tillegg og brystskjold. Helsesøster sa jeg kunne gi han smokk, og det har fungert kjempe fint. Han roer seg så fint med den, og vil ikke gi den bort til noen. Ligger med begge hendene på smokken og holder den fast!!!

Back
Topp