Amming?

suprAnirac

Forumet er livet
Må jo bare spørre da. Noe her som ammer litt enda?
 
Slutta helt for to uker siden!
Ble litt sånn "småkosepupping" på slutten, men nå er verken jeg eller han interessert i den der amminga lenger[;)]
Holdt på lengre enn jeg trodde sjøl jeg skulle[:D]
 
Vi slutta når snuppa var ti mnd[:)]
 
Nei her i gården slutta vi med amminga under stimuleringa på sykehuset[:)]
 
sluttet for lenge siden
 
Back
Topp