C-40483467
Første møte med forumet
.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, men har lest mye på siden dems og hva de har anbefalt andre på Facebook. Bor i nærheten av DrammenHar du kontaktet ammehjelpen? De har flinke folk! Om du holder til i Oslo har jeg også en kontakt som jeg brukte med begge mine.
Husk at du gjør så godt du kan! Har du tenkt på å ta opp problematikken med barselgruppe? Kanskje noen har noen erfaringer de kan dele? Og kanskje du da ikke føler det er så dumt å ta opp flasken?
Jeg heier på amming, men ser overhode ikke ned på de som bruker flaske! Vi har alle våre utfordringer og ting vi skulle endret
Sender deg en PMNei, men har lest mye på siden dems og hva de har anbefalt andre på Facebook. Bor i nærheten av Drammen
Skal prøve å huske på det. Vi bor på et lite sted, så er redd det skal bli mye snakk. Vet ikke helt om jeg er sterk nok til å klare å ta det opp med de. Etter treff i dag klarte jeg såvidt å komme meg til bilen før tårene kom.
Takk for gode ord
Takk for gode råd Jeg er villig til å betale for hjelp om det er reddningen.Mitt råd: Oppsøk privat ammeveiledning før du mister melken hvis du har råd.
1) Helsevesenet i Norge fungerer fint bare når det handler om liv eller død. Du kan likevel spørre på helsestasjonen om de har psykolog, slik at du har noen å snakke med. Ammesorg skal taes på alvor.
2) Ammehjelpen er OK, men du får ikke særlig hjelp digitalt dersom det er sugetaket du må fikse. De er også en privat interesseorganisasjon med egne meninger, og ikke alle samsvarer med det som FHI anbefaler.
Masse lykke til.
Jeg fikk hjelp fra en ammespesialist som driver privat. Det er ingen i nærheten her, så ble på skype. Og det fungerte faktisk veldig bra! Selvfølgelig best med oppmøtebasert veiledning, men om man ikke har mulighet så kan det funke på skype ogsåTakk for gode råd Jeg er villig til å betale for hjelp om det er reddningen.
Har du erfaring med privat ammeveiledning evt hvor?
Takk