amming...

MV07

Gift med forumet
Denne uken har smulen vært litt rar når det gjelder matingen. Hun nekter å ta brystet plutselig,men ser jo tydelig at hun er sulten.Tar tak, men slipper igjen. Gråter mye og hyler når jrg prøver å gi henne mat. Etter å ha prøvd en del timer har jeg gitt mme, da spiser hun kjempe mye (ca.150ml) . Etterpå er hun fornøyd og blid igjen. neste måltid går bra og hun tar bryst igjen,noen som forstår hvza hun holder på med? har fullammet til nå å har lyst til å fortsette med det...

Hun min og var sånn en periode, var kjempe sulten., men vridde seg bort fra brystet og skreik.. hehe
Jeg ga ikke mme, ville ikke gi opp, var redd hun skulle venne seg av med brystet da. Jeg prøvde bare å roe henne ned, evt med smokken, så prøvde jeg igjen,.. det tok litt tid noen ganger, men hun drakk til slutt.. Min mor (som har 5 unger) sa at de var sånn i perioder, ofte fordi det noen ganger tar litt tid før melka kommer i brystet, og da blir de utolmodige og sinte.. Når du gir flaske kommer jo melka med en gang.. Så du må ikke gi opp, bare vær tolmodig..=) Så får du d nok til..

Då får eg vel jerna bare ver litt merr tålmodige... Takk for at du svarte! Syns det har våre litt rart,å godt å konna spør nogen andre om litt tips  [:D]

ORIGINAL: marita84

Då får eg vel jerna bare ver litt merr tålmodige... Takk for at du svarte! Syns det har våre litt rart,å godt å konna spør nogen andre om litt tips  [:D]

Bare kjekkt vett du=) Bra å konna dela erfaringer=)

Back
Topp