Amming

Bkno9416862

Blir kjent med forumet
Sikkert blitt spurt om tidligere, men er det flere som fortsatt ammer? Jeg ammer 5-6 ganger i døgnet, gutten min er litt over 1 år. Synes det er så koselig :)
 
jeg sluttet to uker før han ble året. han var ikke så interessert lenger så det ble naturlig å slutte :)
 
Jeg ammer kun om kvelden og natten når han ikke sover igjennom :) har ikke ammet på dagen siden han var 7-8 mnd. Altfor mye som bar intr å se på :)
 
Ammer morgen, før kvil, etter kvil, etter middag og etter kvelds ennå. Mini blei 1for ei uke siden
 
Hun er ikke interresert annet enn på morgenen, da ammer jeg:) Pumpa fram til nå, men må vel slutte med det snart når hun nå er ett år.. Veldig koselig på morgen da:)
 
Ammer 5-6 ganger i døgnet. Som regel før og etter hvil også om morgenen og kvelden/natten.
 
Vi ammer maaaaaaasse enda. Han blir året om halvannen uke. Lillevenn og papsen kommer innom jobb hver dag rundt lunsj for ammepause. Og så ammer jeg rett etter jobb og ammer i søvn og ammer natta igjennom. Og kanskje noen ganger fler... litt ulikt fra dag til dag. Nå hender det at pappaen kan legge, og her om natta sov han for første gang natta igjennom uten pupp... men- vi storkoser oss med den puppen :)
 
Vi ammer kun til kvelds og de gangene han våkner på natta og pappan ikke får til å legge :)
 
Ammer morgen og kveld :D
Sluttet med natt amming da det første til at han våknet oftere.
Ammer oftere på dagen hvis han er syk :)
 
Ammer morgen og kveld :D
Sluttet med natt amming da det første til at han våknet oftere.
Ammer oftere på dagen hvis han er syk :)

Mistenker at nattamming gjør at han våkner oftere her å. Hadde en god periode hvor han kun var våken en gang, i 4-tiden. Men nå kan det godt være 3-4 ganger på en natt. Slitsomt :(
 
Back
Topp