Amming

terri91

Betatt av forumet
Jeg ammer Lillejenta mi på 3 mnd, men i det siste har hun bare sugd et par tak så slipper hun å gråter.. Bruke skjold i starten pga sår, har for 3 uker siden klard å venne henne av det..har trodd det er den såkalte 3 mnd krisen alle snakker om. Men hvor lenge varer den? Hun Er ofte værre på kvelden enn på dagen. Kjenner jeg begynner å bli meget sliten av det.. Føler nesten jeg tvinger henne til puppen.. Da hun trekker seg unna å spenner seg å gråter masse.. Noen gode råd??

Det kan nok høres ut som tremånederskrisen ja. Jeg har dessverre ingen gode råd, men kan anbefale ammehjelpen på det sterkeste! Jeg har selv kontaktet de per e-post flere ganger og alltid fått god hjelp. :)

Evt "ammegruppen" på fb, der får man også god ammehjelp både fra andre mødre og kyndige ammehjelpere. :)

Det sama skjer her(byrja for 3-4 veker sidan). Eg lar ho skrike frå seg litt før eg prøvar på ny. Funkar bra. Ho er litt sår i gommane og, då tennar er på veg!':-)

Jeg prøver å la henne skrike fra seg, Men hjelper ikke.. Av Og til må jeg ta henne opp å kose å vugge på henne av å til opp å gå for å få roet henne.. Håper det går over snart..

Jeg måtte av og til "lure" til med litt tutt og så bytte tutten med puppen når det roet seg når de holdt på med det der. Gikk heldigvis fort over her! Masse lykke til :)

Back
Topp