Amming!!!

Anin

Elsker forumet
Himmelbarn
Ja, nå begynner jeg å bli lei!! Jeg har masse melk, snuppa spiser veldig ofte. Altså mange dager kan hun faktisk spise hvert 5 minutt! Akkuratt som hun bare sutter. For hun sovner da ved brystet nesten idet jeg legger henne til. Så tar jeg henne av, for å ikke bli brukt som smokk, å da våkner hun og skal ha mer.. Å sånn kan hun holde på i over 4 timer i strekk uten søvn! Vel og merke på dag/kveld (heldigvis ikke på natten) Jeg ser og kjenner at hun legger på seg, så hva f*** kan jeg gjøre??? Blir så sliten og frustrert av å ha det sånn... Jeg kan også nevne at jeg har prøvd med utallige varianter smokker, og alle spyttes rett ut med brekkninger!

Sent from my iPhone using BV Forum

Tja, vi har det akkurat likens. Tenker at det bare er slik en stund, og at det går seg til. Sover nesten bare på meg på dagtid. Og med puppen i munnen. Liker ikke vogn heller. Sover heldigvis godt på natta, men da også inntil meg.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Mager trøst, men slik er det her også. Av og på, av og på. Heldigvis ikke på natten, men da sovner vi som regel begge to ammende :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi har også endelig kommet igang med litt amming, men går fortsatt mest i mme, har ikke hatt noe særlig med melk før nå! Meen, hun suger seg på puppen, også suger bittelitt, ser at det kommer melk, men så stopper hun.. Vet heller ikke helt hva jeg skal gjøre:( Virker som hun tror at flaska er måltid mens pupp bare er kos..:/ Rådvill..

Godt å se at det ikke bare er min som er sånn:-p Det er veldig slitsomt! Håper dette går seg til for oss alle:-)

Back
Topp