amming?

Hoppetussa28

Lykkelig Gravid ;)
Oktobermirakler 2013
Heisann noen som ammer her enda? hvor lenge har dere tenkt å amme?
jenta mi får grøt til frokost litt amming etter det, så får hu yougert etter hu har sovi en dupp. så har jeg gitt litt brødskive rundt 13 tida å ammer utover dagen nå å da når hu ik er fornøyd.
grøt til kvelds og ammer sånn rett før jeg skal legge hun i senga.

nevnte jeg det at hun har begynt å bite meg oxo veeldig i puppen
det er såååå vondt hehe.....
har derfor lurt på hvor lenge jeg skal amme siden hun har begynt med dette.
syns det er veldig kos å amme oxo da....
har ikke fått i hu så mye middagsmat da hu brekker seg å viser tegn til å ikke ville ha.

enda jeg har introdusert samme maten flere ganger i håp om at hun plutselig skal like det.

Vi ammer enda, men er ganske lite nå :p
Hun ammer etter frokost, kvelds og en gang på tidlig morgen (natt). Noen dager vil hun ha i løpet av dagen også, andre dager ikke. Vi holder på ei stund til. Storebror nektet å ta mer pupp når han var ti mnd, så håper vi kan amme litt til ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg kommer til å amme så lenge han er interessert i puppen, men det blir mindre og mindre selvsagt.
Ønsker selv iallefall å holde på til han er 1år, og gjerne litt lengre om han er interessert. Det vil tiden vise;)

Avslutta dagamming for 2-3 uker siden da han beit meg til blods flere ganger. Tenkte han kom til å slutte med bitinga, men den gang ei..... Ammer på kveld i senga før leggings, samt 1.-2 gang ila natten.

ik lenge før jeg slutter oxo vel,gjør så vondt å bli biti.
kanskje begynne med å trappe ned;)
men får vel vente til hu er litt flinkere til å spise litt fast føde;);)

Ammer så lenge hun vil ha :-) Hun spiser godt om kvelden og natten så er vel det som gjør at jeg fortsatt har melk. Begynner i jobb igjen om 2 måneder, spørs om jeg ikke må nattavvenne innen den tid :)

Ammar så lenge ho er interessert. No er det 2-3 gongar på natta inkl morgen. Så ein gong til lunsj og ein etter middag. Og så på kvelden før legging:-)

Ammer en god del, flere ganger om natten, jevnt om dagen også. Akkurat denne alderen er jo en slags flaskehals ift amming, om en bare kommer over den kan man lett amme lenge, de blir mer intr igjen om en liten stund :) Jeg vil gjerne amme lenge. Har før ammet til rett over året, men får se, kan være det blir lenger om det går denne gangen (sistemann :P)

Her ammes det mye fortsatt. Før og etter grøt til frokost, før og etter frukt til lunsj, så et måltid bare amming, før og etter middag, før og etter grøt til kvelds, deretter et par ganger om natten.

Vi ammer fortsatt, men hun er virkelig svært lite interessert :( Jeg er usikker på om hun får i seg nok melk ila dagen. Jeg pumpet begge bryst i går og hadde kun 80 ml tilsammen!! Ble nokså overrasket. Hun vil ha pupp 3-4 ganger om natten, men da kun en pupp om gangen. Bør man pumpe for å holde melkeprod. oppe? Bør man gi mme ila dagen? Jeg tenker å ringe helsestasjon i morgen for råd. Men blir glad for noen gode tips her også :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg gir veldig mye pupp forsatt :)

Englemamma & mirakelmamma ♡⚘ fullammer min vakre skatt, og uten prevansjon. Håper på ett 2015 mirakel barn ♡☆ - ute og nyter fin været

Her ammes det enda ofte Og gir melk så mange ganger hun ønsker det på natten, som blir ca 2-3 ganger i snitt. Håper på å amme til hun er over året. Det var da storesøster mistet interessen og avsluttet ammingen selv.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp