Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sovner de ved puppen eller hvordan vet dere at de er fornøyd?
Mi sovner alltid etter noen få minutter, så strever alltid med det å stimulere ho og få ho til å spise..
----------------------------------
Storebror: 12.11.2010
Lillesøster: 13.05.2014
Sent from my iPhone using BV Forum
Uff , ja det er slitsomt..Dette gjorde min første og. Stresset utrolig mye med ammingen... Det som hjalp var å få henne skikkelig våken med å bytte bleie først. Kle av henne, slik at hun bare lå i body. Og masere henne under beina. På den måten klarte jeg å holde henne våken slik at hun fikk i seg mat før hun sov videre
Når hun sovner ved puppen og jeg løfter henne opp for en rap og hun fortsatt er i søvn, så gir jeg henne ikke mer.Sovner de ved puppen eller hvordan vet dere at de er fornøyd?
Mi sovner alltid etter noen få minutter, så strever alltid med det å stimulere ho og få ho til å spise..
Uff , ja det er slitsomt..
No ala det samme jeg gjør. Men hjelper lite![]()
Var på poliklinikken idag. Ho har gått opp 150g på 3 dager ca, så det var vist veldig braKjedelig.. Legger hun på seg "nok"?
Så braVar på poliklinikken idag. Ho har gått opp 150g på 3 dager ca, så det var vist veldig braveier nå 3-400g under fødselsvekta
![]()