Amming...?

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Ammer noen enda? Eg ammer forsatt lillebror på kvelden og en og annen natt. Syns egentlig det er kjempe kos og eg har lyst å fortsette en stund til.. men merker jo at det begynner å bli litt slitsomt, for storebror har funnet ut at det er urettferdig at lillebror får være våken lrngre enn han:/

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Ammes litt her også. Ammer litt på kvelden og morningen før vi står opp. Av og til en gang på dagen også, men har begynt med litt MME nå da jeg er usikker på hvor mye melk jeg har igjen. Syns det er kos om kvelden og morningen. Da ligger vi og koser i senga. :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Ammer enda, men er klar til å kaste inn håndkleet av teite grunner. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ammes litt her også. Ammer litt på kvelden og morningen før vi står opp. Av og til en gang på dagen også, men har begynt med litt MME nå da jeg er usikker på hvor mye melk jeg har igjen. Syns det er kos om kvelden og morningen. Da ligger vi og koser i senga. :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Min vil ikkje ha MME, Så tenker det kandkje er lurt å vente til han kan drikke ku melk med å slutte?

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Min vil ikkje ha MME, Så tenker det kandkje er lurt å vente til han kan drikke ku melk med å slutte?

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Mini får litt kumelk nå altså. Fikk beskjed av hs at jeg kunne begynne litt etter 11 mnd. Han får til frokost og kvelds. Men han leter innimellom etter puppen, så da ammer jeg litt innimellom også. Artig når de er så store at de skal begynne å finne fram selv Regner med vi kommer til å fortsette en liten stund til.


Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Bare mannen som er teit. :p så jeg er litt lei.


Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe mannen her driver å maser om at eg må slutte. Men eg har sagt at viss han maser 1 gang til så ammer eg til han er 2år:p kommer ikkje til å Gjøre det, men han sluttet å mase så mye;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Bare mannen som er teit. :p så jeg er litt lei.


Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe mannen her driver å maser om at eg må slutte. Men eg har sagt at viss han maser 1 gang til så ammer eg til han er 2år:p kommer ikkje til å Gjøre det, men han sluttet å mase så mye;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Hihi hvorfor vil de det? Vil de ha de tilbake igjen selv eller? :D

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Hihi hvorfor vil de det? Vil de ha de tilbake igjen selv eller? :D

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Nei, hadde det bare vært det så. ;)

Det er at uansett hva det er med de små så får jeg skylda pga ting jeg spiser/drikker. Så ikke nok med at det er jeg som har nettene, men han skal gi meg skylda også. Så jeg har ikke noe glede i ammingen lenger. Trist, men sånn er det.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp