Amming

Jeg skal amme,men håper denne slutter av seg selv slik som førstemann ;-) Han sluttet selv når han var 8 mnd, mens jenta mi måtte tvangsavennes når hun var 17 mnd. Da holdt det på å klikke for meg.. Hang på meg hele natten og brukte meg vel helst som smokk. Følte meg fanget, kunne ikke snu meg i senga uten at det hang ei lita på slep :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Skal amme og håper det går bedre denne gangen :)

sendt fra Note 3 - sengekos

Denne gangen er jeg mer rolig rundt det og tenker at det tar vi som d kommer.

Sist skulle jeg amme, det var virkelig ikke noe alternativ med noe annet... Skuffelsen ble STOR når ting ikke ble som planlagt og vi måtte gi opp amminga etter to uker....

Men håper selvfølgelig vi får det til :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ammet begge de to første gjennom brystnekt og -betennelser, i henholdsvis 18 og 29 (and going!) mnd ;) Så da blir det nok en tredje runde om vi ikke møter for store utfordringer. Flaske har vi aldri brukt, pappaen får få kosen sin på andre måter ;)

Klarte ikke å amme sist, så forventer ikke at jeg klarer det denne gangen. Men jeg skal prøve :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Fikk amma 6-8 uker sist.. hun hadde bare puppen i munn og brukte den som smokk. Tok jeg den ut då gråt hun.. får se hvordan amminga går nå. Fikk mye kjeft på helsestasjonen, som mente at hvis jeg ikke amma så kom barnet til å dø. De skrev til og med at jeg slutta med å amme fordi jeg ikke ville ha barn. Hmm.. å dette tok frem dumme og dårlige minner.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Om jeg får velge, skal eg selvfølgelig amme!
Ammet til han var akkurat 1-år, da gadd han ikke mer :)

Håper jeg får til å amme! Hos de fleste går vel overgangen til fast føde naturlig, hvis ikke er det naturlig å avslutte når barnet er ca ett år kanskje? Vi får se :) Har også lyst å teste punping og flaske, sånn at det blir litt mer fleksibelt med matinga etterhvert. Jeg har ikke tenkt å være borte fra jobb i ett år...

Vil prøve å amme!! :) er jo første så vet jo ikke om jeg fungerer.. Har silikon, men med en gang jeg ble gravid rant det jo ting ut av puppene, så det må vell være et godt tegn?

Samboeren lurte på hvor lenge jeg skulle amme, for når fikk han puppene sine tilbake? (Han betalte så å si for hele operasjonen min, så han kaller de for sine pupper - haha :p )

Forrige gang så ammet jeg datteren min ikke to mnd en gang, hun hadde kolikk og ble verre med å amme, så vi begynte med mme nutramigen siden hun slet så fælt med magen. og Pga jeg måtte begynne på noe medsiner datteren min ikke tålte å få melka si måtte jeg slutte å amme helt uansett sist...så håper jeg kan gjøre det denne gangen. ikke bare bare å amme alltid når man e rveldig syk. Men krysser fingre for at jeg kan det frem til 6 mnd hvertfall :)

Vil prøve å amme!! :) er jo første så vet jo ikke om jeg fungerer.. Har silikon, men med en gang jeg ble gravid rant det jo ting ut av puppene, så det må vell være et godt tegn?

Samboeren lurte på hvor lenge jeg skulle amme, for når fikk han puppene sine tilbake? (Han betalte så å si for hele operasjonen min, så han kaller de for sine pupper - haha :p )
Har silikon selv :) Så skal egentlig gå veldig bra å amme med det ;) Hvertfall det de sa til meg.

haha mannfolk asså!

Syns jeg store nok med silikon, men nå har dem vokst seg ekstra store haha

Har silikon selv :) Så skal egentlig gå veldig bra å amme med det ;) Hvertfall det de sa til meg.

haha mannfolk asså!

Syns jeg store nok med silikon, men nå har dem vokst seg ekstra store haha
Håper jeg får det til! :D

Ja de der mannfolka er noen rare dyr! :p
Mine har også blåst seg opp en heeeel del! Å han hjemme elsker det! :D

Jeg har silikon (under muskelen) og jeg hadde maaasse melk med storebror så jeg opplevde det ikke som noe problem:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vil gjerne amme :) Ammet sønnen til han var 7 uker. Da bare sovnet han ved puppen. Begynte å pumpe meg og gi flaske. Men til slutt var det tomt, så måtte gi mme til han begynte med fast føde :) håper å kunne amme lengre enn 7uker nå :)

Back
Topp