Amming..

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Noen av de små som fortsatt er glad i morsmelk eller?

Her ammes det enda. Spiser mye mat, men ammer en del også.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Eg ammer forsatt. Han er veldig avhengig på kvelden, desverre. Blir endel amming på dagtid når eg er heime. Men det er helt ok. Verre på kvelden når han absolutt måååå ha puppen for å få sove:(

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Ammer her også fremdeles. Prøver bevisst å kutte på dagtid, men kveldskosen og tidlig om morgenen kan det være vi holder på med en stund. Skal tilbake i jobb snart og er greit om jeg ikke må pumpe på jobb ;)
 
Eg ammer forsatt. Han er veldig avhengig på kvelden, desverre. Blir endel amming på dagtid når eg er heime. Men det er helt ok. Verre på kvelden når han absolutt måååå ha puppen for å få sove:(

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
:( men hvordan gjør dere det når du skal ut før han skal sove da? Hvis du er ute å spiser med venninner/trener osv? Tar han noe flaske hjemme med mannen?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her ammes det. ;) men de tar flaske også, så ingen krise. ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
:( men hvordan gjør dere det når du skal ut før han skal sove da? Hvis du er ute å spiser med venninner/trener osv? Tar han noe flaske hjemme med mannen?


Sent from my iPhone using BV Forum
Nei ikkje noe flaske:( han kan sovne oppå mannen også avogtil etter puppen.. men siden eg storsett er heime på kvelden blir det meg han vil være hos. Tenkte å komme meg ut av huset endel på kveldene sånn at det forhåpentligvis forandrer seg;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Skulle ønske hun var mer interessert, men hun vil ikke ha mer en et par tre sug på dagtid el kveld. Er mett og har aldri tid til å vente på utdrivelsen. Eneste gangen hun drikker skikkelig er morgen. Hadde håpet på en baby som ville kosepuppe litt lenge denne gang, men nei, puppen er kun mat.


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Back
Topp