Amming

Mamma til N ♡

Forelsket i forumet
Er det noen som ikke har ammet med sine tidligere barn? I så fall, kan det være noe i familien? :)

Jeg venter mitt første, men verken min mor eller bestemor fikk melk så de kunne amme. Jeg har forstått det slik at det til dels kan være arvelig, noe jeg IKKE håper. Jeg har veldig lyst å amme mitt barn :)

Er det noen som har hatt en mor/bestemor/tante/osv som ikke har kunnet ammet, men dere fikk likevel melk? :) Det gir meg i alle fall et håp om at jeg kanskje får muligheten til å amme :)

Verken min mor eller bestemor fikk til å amme, så jeg var veldig bekymret da jeg gikk gravid. Det hjalp heller ikke at det tok mange dager før melken kom etter fødsel. Jeg hadde boen startvansker ettersom snuppa ikke var så veldig sugelysten, men plutselig løsnet det. Vesla er nå fire
måneder, og ammingen går strålende. Jeg har nok melk, og hun legger fint på seg. Så bare pust ut, senk skuldrene og gled deg. Dette kommer til å gå aldeles strålende :)

(Og skulle du ha startvansker og trenger noen å lufte tanker til, så bare ta kontakt. Kjenner meg veldig igjen i det du skriver!)

Back
Topp