Amming

mamma1985

Blir kjent med forumet
Er det flere her som ikke kom skikkelig igang med amming? Jeg har hatt lite melk fra starten og har pumpet meg for å få opp produksjon. Men nå er håpet og mottoet borte. Kommer 10ml tilsammen når jeg pumper. Kjenner at det ikke er lett å gi opp ammingen..:(

Vi sliter. Men ikke med mengden. Jeg pumpa nettopp ut 260 ml ( begge bryst). Veldig hipp som happ når vi får til å amme el ikke. Av og til vil hu rett og slett ikke feste seg og bare gråter og gråter. Ender alltid med flaske etter mange forsøk med puppen først. Frustrerende!

Denne gangen går det veldig greit. Men jeg sier til alle dere som sliter, det er ingen skam å slutte. Gjør det som passer dere best. En uthvilt og oppegående mamma er bedre enn en trøtt, sliten og frustrert mamma:)

Denne gangen går det veldig greit. Men jeg sier til alle dere som sliter, det er ingen skam å slutte. Gjør det som passer dere best. En uthvilt og oppegående mamma er bedre enn en trøtt, sliten og frustrert mamma:)

Ja.. Vet at det ikke er noen skam..Og jeg sier jo det til alle andre som sliter..men jeg vil så gjerne få det til!! Og siden jeg har nok melk er det så innmari frustrerende.

Ikkje gi opp før du har vert til legen å fått en afipran kur! Bivirknin Av afipran er økt melkeproduksjon ! Man går på en kur i 3 veke! De funka! Melka Mi kom
for fullt etter noken få daga. Eg amma i 9 mnd med kun et bryst. men bør pumpe et par ganga for dagen, etter amming, for å hjelpe produkuksjonen litt i gang:)

Back
Topp