Amming

Mamma27

Betatt av forumet
Hei! Er det alle her som ammer og har nok melk til den lille? Jeg ammer, men har nesten ikke melk på kvelden, så jeg har måttet gi litt tillegg. Produksjonen tar seg opp igjen på natta da.. Hadde ikke det problemet forrige gang. Da hadde jeg veldig mye melk..

jeg hadde MYE melk før, men så mast jeg appetitten og da mast jeg melken[:(] jeg var og så sår at jeg klarte  ikke amme..nipplene var nesten delt i to[:'(]

Jeg har også nokk melk,men har litt lite på kvelden,men vi har klart oss så langt![:)]

Ammer han, men har ikke nok melk så han får flaske etterpå. Er oxo så sår at blodet renner.[:(] Stakkars tommy så ut som en vampyr den ene dagen med blod rundt hele munnen [:)]

Jeg ammer, å hun er fornøyd, så da regner jeg med at hun får i seg det hun skal[:)]

ORIGINAL: R&M

http://www.babyverden.no/templates/Article____12123.aspx
Hvis dere går inn på denne linken, så står det at det er normalt å ha mindre melk på kveldene...
Dette var betryggenes ord!Blir litt frustrert når man ikke har så mye melk på kveldene,men da er det heldigvis normalt![:)]

Super artikkel, takk for tips! Opplever det samme, mye mas om kvelden og oppstykket nattesøvn. Men på dagen sover han 3-4t i strekk heel tiden... Sukk.. Har begynt å sove en økt på dagen samtdig med han, så går nettene bedre. [;)]

Kall meg Dagros he he! Ingen problemer, det fosser melk over hos meg! Litt godt også da... Kristoffer syns iallfall at det er tingen!

vil bare si noe jeg..jeg hadde også lite melk på kvelden og begynte å gi litt tilegg på kvelden ved leggetider..men jeg kutta det ut etterca 2 uker..og etter det så har jeg dobbla melka i brystene mine på bare 3-4 dager..nå har jeg ike gitt flaske på jah..nesten 4 uker vel og jeg har fluss av melk når han skal legge seg..men jeg ammer da halv syv på kvelden og da får han ikke mat igjen før halv ni..så det hjelper å la det gå noen timer imellom så brystene får fylt seg opp litt.

Back
Topp