Amming

Januarstjerna*

Andre møte med forumet
Hvor lenge og ofte ammer dere? Fikk en liten knøtt som nå er 3 dager gammel. Varierer veldig hvor lenge han orker å amme, alt fra 5min til 25 min så sovner han skikkelig godt.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Varierer veldig her også. Min er 4 dager. Noen ganger ligger han til i ca 30min å andre ganger bare noen min.. Vi holder på å prøver på å få han til å ta begge bryst under hvert måltid eller så blir de så sprengt :( men det går trutt :p

Nå har ikke jeg født enda denne gangen, men husker fra nr 1 og 2 og at jeg noen ganger de første dagene måtte kile babyen litt under foten fordi han sovnet mens han spiste:-).

Hvor lenge og ofte ammer dere? Fikk en liten knøtt som nå er 3 dager gammel. Varierer veldig hvor lenge han orker å amme, alt fra 5min til 25 min så sovner han skikkelig godt.

Samme her. men ikke alltid han sovner godt, kan våkne etter 20mim og ville ha mer.

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Samme her. men ikke alltid han sovner godt, kan våkne etter 20mim og ville ha mer.

Samme her! Våkner fort vist han ikke har spist nok!

Ja. Sånn er han her inni mellom å. Ble litt bekymret for at han ikke får nok. Men svelger veldig,å bæsjer jo tydeligvis morsmelk allerede. Så er vel noen hormoner som tuller med bekymringene mine vel;-) men hva gjør dere med raping da? Tusen tkk for svar:-D

Ammer i ca 30min. Lar det aldri gå mer enn 3,5-4 timer, uten natta. Men han får mat når han er sulten. Så på ettermiddagen kan det gå 2timer mellom. Hender jeg skifter bleie mellom hver pupp. Og noen ganger må han kiles og minne han på at han spiser ;)

Raping er ikke bare bare, hjelper og holde han min rett opp og ned vist du sjønner :p men er ikke hver gang det kommer noen rap :p

Har hatt to rap her siden han kom... Men virker ikke som han plages med luft. Storebror måtte rape hver gang, og da hjalp det å gå i trappa;)

Back
Topp