Amming

Amming er planen, ja. Så sant det går.
Det gikk sist, og regner med det går denne gangen også.
Men sist måtte vi slutte da han var rundt åtte mndr for han nekta til slutt, det håper jeg vi slipper denne gangen.

Ønsker å amme,gjorde det sist også til snuppa var 14 mnd og trivdes med det.. Litt baby og mamma kos :-)  Ønsker det fordi det er anbefallt og lettvint..Men skulle det ikke gå like lett med  ammingen denne gangen, er det overhodet ikke noe nederlag å ty til flake :-)

Jeg skal ikke amme. Prøvde sist (men enorme smerter), men det gikk ikke. Hadde en brystreduskjon for mange år siden, som har ødelagt den funksjonen - desverre.

Flaske funket utrolig greit for oss, det er en kjempe fordel og kos at pappa/besteforeldre også kan være med på matingen! Har aldri ansett det som stress heller, pulver + lunket vann er slettes ingen sak verken hjemme eller på tur :)

lady-T skrev:

Flaske funket utrolig greit for oss, det er en kjempe fordel og kos at pappa/besteforeldre også kan være med på matingen! Har aldri ansett det som stress heller, pulver + lunket vann er slettes ingen sak verken hjemme eller på tur :)

Sign

Amming er en selvfølge for meg. Har ammet begge to (sluttet i helga med minsten på 2 år). Det er bare helt fantastisk å amme, godt for barn og mor (særlig for vekta:))
Mine har ikke tålt mme, så det hadde uansett ikke vært noe alternativ.

Back
Topp