Amming

Lykke.

Forelsket i forumet
Ammer dere fremdeles, og evt hvor mange ganger om dagen og kl.slett? :-)

Her ammes det ca tre ganger om dagen enda, men tenker å kutte ned til to om litt. Ammer tidlig morgen, formiddag og kveld.

Ammer morgen og kveld!!
Før vi står opp og når hun skal legge seg ;)
Håper å fortsette slik til hun er rundt året :)

Nei, desverre. han slutten nå for 3 uker siden, da ville han ikke ha mere, ammet da morgen og kveld og en gang før middag. han vet nok at det er mer mat i 2 skiver og en grøtbolle isteden for å suge seg blå på puppen min som det da tydeligvis ikke kom så mye ut av. Men jeg skal være fornøyd med 8 mnds amming.

Storesøster klarte seg fint 1 år med amming og da var det egentlig veldig greit å slutte også, hun var jo så stor da og valgte selv å slutte.
Merker at det er litt godt å ha kroppen litt for seg selv igjen, føler jeg har ammet og gått gravid de siste 2 årene så aksepterer det nok noe mer nå enn om jeg bare hadde hatt ett barn, en liten trøst for meg hehe.
Så nå har jeg de vrengte polvåttene for meg selv igjen....nesten......haha.

Fortsatt 3 ganger om dagen, også får han 1 flaske med mme i tillegg på 200ml. Dette har han alltid fått siden jeg har hatt litt lite melk, og han koser seg veldig med denne ene flasken, så lar han få den til han er rundt året tenker jeg. 

Håper jeg kan amme til han er 12-14 måneder. Men da bare morgen og kveld gjerne

Ammer fortsatt....Ca 4 ganger på dagtid, og 3-4 ganger på natten....Noe jeg håper vi får slutt på snart!!!

Back
Topp