Amming

3smågull!

Forelsket i forumet
Noen andre som har problemer med å amme?Har melk, men når gutten min våkner og skal ha mat så slenger han hodet fram og tilbake, spenner hele kroppen og vil liksom ikke ta tak..Han blir så sinna å skriker som bare det!Pumper meg også for å se om det skal hjelpe, men tar jo ofte et karter før det går!!Skikkelig frustrerende!!![:@]

jepp,har samme problemet her.ikke så lett når han blir så utolmodig.han våkner liksom sulten og bruker hendene og klyper i brystvorta t tider.så her bruker mi laaaaaaaaaaang tid før hen endelig får tak,men så slipper hen igjen,men han har just fått klippet tungestrengen,så det kan nok ta si tid før mi får det til.men har hørt at sånn ammeskjold skal ha god effekt om de får tak...så tenkte å prøve det.lykke til!!

Ingen problemer her enda hvertfall..Hender seg hun ikke vil ta puppen med en gang om natta for hun er så ivrig, men da støtter jeg opp hodet hennes.
Og jeg bruker ammeskjold...[;)]

Har kjøpt ammeskjold idag og da gikk det SÅÅ BRA!!![:D][:D][:D]

Hva er egentlig ammeskjold?[:)]

ammeskjold er vel formet etter brystet....det er vel egentlig bare bryst knoppen som kommer frem i et hull???ser de for meg,men er SÅ dårlig til å forklare..de anbefales om man har veldig såre brystvorter,men mange som bruker de hvis babyen har vanskelighet for å få tak eller suger feil.du kan kjøpe de på apoteket,de er av silikon.huff..håper du forstod noe her...noen andre som kan hjelpe???

DYTT DYTT[;)]

Brystskjold:(Ammerskjold)

[:D]

Tror jeg skjønte det..[:D]

Vi strevde veldig på sykehuset, men jeg hadde bestemt meg for at dette skulle jeg klare så jeg dro ikke hjem før vi fikk det til helt på egen hånd!! [:D] Fikk suveren ammehjelp der, og heldigvis får man være der så lenge man vil. [:)]

Skål for Tynset!!

Jeg var veldig sår. Fikk flott hjelp på helsestasjonen her i min bydel. Etter tre besøk der var alt tipp topp!

Her svelger han av og til så iherdig at han svelger luft.
Blir så frustert mange ganger av at han suger og skriker om hverandre.
Vil så gjerne at han skal roe seg ned når han suger. Mulig at det er mye melk som kommer, at han ikke helt klarer å svelge unna.

Back
Topp