Amming!!

sisera

Andre møte med forumet
Æ har lyst til å skryte av og berømme alle som ammer! [:)][:D]og til dokker som ikke klarer det og gir opp så skjønner æ d godt!![&o] Æ skulle ønske nån hadde fortalt mæi når æ var gravid kor vanskeli d kunne være.. Jordmora prata litt om d på en kontroll, mn d var mer sånn "å amme e en lek, d klarer du fint! Alle klarer å amme.." 
Joda det e sikkert en lek for nån, mn for mæi var det ikke sånn.. Guttn min tok IKKE pupp på sykehuset, æ fikk masse hjelp fra barnepleiere og jordmødre.. mn ingen fikk det til, t.o.m ikke dm som var utdannet på amming skjønte nåt. Så æ mata han fra kopp, vell og bra det mn veldi slitsomt [&o] Vi dro fra sykehuset m all slags remedier (flasker, elektrisk pumpe o.l) m et mål: han SKAL ha morsmelk!!! [:)]Mn vell hjemme i ro og fred og m masse hjelp fra en fantastisk søster ble puppen mer og mer interessang for lille gutt!! Å kossn vi fikk d til?? Joda m masse kos, ro, bruk av sutt og ikke minst brystskjold fikk vi d til etter nån daga!! Og brystskjold bruker vi enda, uten problemer!! Som legen min sa: "du skal ikke amme han foralltid og det viktigste e at han får morsmelk" Det e æ helt enig i, mn æ kunne fort gitt opp. E kjæmpe gla for at æ ikke gjor d og e stolt av alle som ammer!!! Mn skjønner godt de som ikke klare det!!!
 
 
 
 
ORIGINAL: *Gulltopp25*

TUSEN TUSEN TAKK[:D][:D][:D][:D]

 
beundrer virkelig innsatsen din tipzi! [:D]
 
ORIGINAL: tipzi

Ja æ mener virkeli at vi skal være stolte alle sammen!!!![:)]

 
Og det er vi alle sammen kan jeg tenke meg [:)][:)][:)]
 
ORIGINAL: *Gulltopp25*

Vi er drit goe!!!!

 
[:)][:)]
 
Back
Topp