amming???

inns27

Betatt av forumet
hei er det flere enn meg som bare full ammer enda?? føler jeg er den eneste som bare gir pupp... har prøvd han m flaske noen ganger men det vil han ikke ha[&:] han vokser å legger på seg bra,sover hele natta så ser ikke noe poeng i å gi han noe annet enda... han er mitt 5 barn og den eneste som ikke har fått grøt når han var 4 mnd... men jeg har fløte i puppene da[8D]

Du er nok ikke helt alene vil jeg tro [;)] Men det er nok litt i at det er ganske spennende og "morsomt" å få lov til å starte med noe nytt til disse små også, så førstegangs (som meg selv) synes jo det er litt ekstra å kunne begynne å gi små smaksprøver på frukt og grøt allerede nå [;)]

Men femte barn? Jeg bøyer meg i støvet!! [:)] Virkelig! [:D]

Så lenge han er fornøyd, sover godt og legger på seg så er det jo helt supert at du fullammer [:)]

Vi har nettopp begynt å gi han litt grøt på kvelden + av og til litt mme på kvelden (drikker mellom 60 og 150 ml) Resten av døgnet får han kun mm. Han blir 5 mnd 17. mai.

eg fullamme ennå, han e 5.5 mnd nå. Pga mye eksem så ska me amma lengst mulig.
Men tror ikkje det blir lenge t før han får mat, han e veldig interesert i maten me spise[:D] 

Jeg fullammer fortsatt og har tenkt å gjøre det til snuppa er 6 mnd. Har gjort det med storesøstrene også.

Jeg fullammer enda, og har nå fullammet yngstemann lengre enn jeg fullammet eldstemann[:D] Søvnen blir dårligere og dårligere, men jeg må be HS om litt råd, for hun har såpass mye problemer med magen, at jeg ikke ønsker å introdusere grøt enda. Eldstemann ble mye verre av grøten...

Fullammer jeg også [:D] Har ingen planer om noe annet så lenge alt er bare vellstand [:)]
Fullammet førstemann til han var 7 måneder, for han ville ikke ha grøt nemli`[8D]

Fullammer, han har ikke fått noe annet enn pupp, og av og til flaske med mm hvis jeg har vært ute. Virker som han er helt fornøyd med det[:)]

Eg fullammer endo [:)] og så lenge at ho klare seg med da ..så blir da ikkje noke fast føde før 6 mnd .... !

må vel si at jeg fullammer enda... snuppa får litt grøt på kvelden, men det er lite..
egentlig bare for å venne til med annet enn pupp.. livredd for at det ikke skal smake når det blir nødvendig..
Men er blitt rådet å begynne med grøt, for putti er ei stor jente:) 7.7 kg sist ho ble veid, så hun kom nok til å kreve mer snart..

Jeg gir kun litt mme på kveldene ellers er det bare pupp her også!
Skal på HS i dag og se om hun fortsatt legger godt på seg[:)]
Hun virker iallefall veldig fornøyd, sover godt og er storsett blid og fornøyd[:D]

Tutta mi er litt over 4 mnd og jeg fullammer enda. Hun vil heller ikke ta flaska, så jeg har ikke så mye valg. Har kjøpt en tutkopp fra mam og den elsker hun og bite på... [:D] 

Back
Topp